hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Etter mitt fortvilte innlegg for noen dager siden om min manns manglende sexlyst denne perioden har vi nå fått til 2 ganger Fikk positiv El-test på fredag og vi hadde sex da. Jeg skulle sove borte natt til i dag, men ombestemte meg å dro hjem i går kveld, så da ble det en gang til for vår del.. Var så fortvilet på torsdag og fredag, men er så utrolig mye lettere til sinns i dag. Så tusen takk for at dere er her og høre all min klagesang.. Nå får vi bare håpe den sitter denne perioden for jeg har IKM på bursdagen hans og han ønsker seg sko. Så jeg har bursdagsgaven klar: Et par sko til han og et par bittesmå til spiren:-)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 hehe..lykke til da:) så bra at d ordnet seg..... Krysser alt for deg..men ikke ha fooor store forhåpninger da:)
MaybeMe? Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Så bra Geddy! Dette med sexlyst er jammen ikke lett, man hører hele tiden at menn alltid tenker på sex og er klare hele tiden, og da virker det så håpløst å ha en mann som ikke er så interessert i sex... Måtte nesten grine meg til en omgang på onsdag, og da fikk jeg heldigvis EL dagen etter. Syns det er like mye stress hver måned, ikke nok med at jeg skal få lyst selv, men føler jeg MÅ få han til å få lyst også, og da blir det ikke like lystbetont alltid.... Men denne gangen har det vært mye bra sex altså, så jeg skal ikke klage så mye.
**Håper** Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Flotters Geddy. Dette kommer til å gå så bra. Krysser fingrene for deg:=)
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2006 Maybe Me: Er så enig så enig.. gjett hvem som blir stille i samtaler som: Mannen min får aldri nok.. er så lei av det sexmaset osv.. De skulle bare vist hvor heldig de var (iallefall når man prøver å få barn). Lykke til med deg også.. Vi får bare smøre oss med tålmodighet (hvis vi har noe:-) Sussa: Forhåpningene er skyhøye hver gang, men jeg har gått på en smell noen gang før så jeg burde ha lært, men jeg lærer aldri! Etter hver EL er jeg dønn sikker på at nå sitter den.. Men sjansen er iallefall større nå, enn hva det så ut til på torsdag, så får heller smellen komme i midten av oktober:-) Juhujenta: Jeg krysser fingrene sammen med deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå