Gå til innhold

Oktober: Hjelp meg litt her jenter, navn


Nicita73

Anbefalte innlegg

Kunne gått på navndebatten, men vil så gjerne ta det her, liksom her jeg hører hjemme:)

Vi hadde bestemt oss for Aleksander, men nå kommer stadig sambo med andre navn, så han er tydelig ikke helt fornøyd. Nå vil han gjerne ha Anders, egentlig et fint navn det, men da vil jeg gjerne ha med et av mine favorittnavn, hva syntes dere om:

Anders Nikolai

Anders Emilian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anders Nikolai var finest synes jeg ja. Men med to såpass "lange" navn er det vel kanskje bare et som blir brukt daglig? Så ville kanskje funnet ETT navn som begge liker?????

-Andreas

-Anton

-Arian

-Alvin

-Niklas

-Nicholas

?????????????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe glad i noen av de navnene, men takk allikevel 24 dager igjen:)

Så da skjønner du sikkert av vi sliter litt, vi liker få guttenavn, og de få vi liker er ikke de samme,ikke greit.

Spørs om vi ikke bare må gå for Aleksander, det eneste navnet vi har vært enige om til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det bare blir litt "stuss" på slutten, det er tross alt et navn man skal bruke myyyyyyyyyyyyyyye og alternativene er mange. Tenker at alle biter faller på plass når han kommer ut, om han ser ut som en Aleksander eller Anders eller Anders Nikolai ;)

 

Vi har og bestemt navn nå, men tenker fortsatt "er vi sikker?" Sånn er det vel bare ;) Må skrive hva navnet helt sikkert har blitt etter fødselen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med å finnne navn er fryktelig vanskelig.

Men når man tenker seg om venner man seg til navnet veldig fort. Etter kun kort tid har ungen aldri hett noe annet, og en lurer skrekkelig på hvorfor man plagdes sånn.

 

Jo, nærmere fødselen kommer, jo mer usikker blir man på at navnet en har blitt enige om passer.

Kanskje din sambo, bare erter deg!?!

 

Men Anders Nikolai var da fint det også.

 

Dåkk får ha lykke til med valget.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare vente å se til han kommer ut:)

Syntes det er fryktelig vanskelig med guttenavn, jentenavnet var klart fra første stund, da sambo var sikker på at denne gangen hadde han klart å lage ei jente, men neida, det navnet kunne vi bare pakke bort i en skuff, den mannen klarer bare å lage gutter (nr 3)

Takk for svar alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Aleksander er veldig fint jeg da. Samme opplegg her hos oss, ble enige om jentenavn ganske fort, men vanskeligere å bli enige om guttenavn. Her står det mellom Kasper og Julian. Mitt favorittnavn Julius er utelukket fra hans side og Oskar som er hans favoritt har jeg ekskludert, så da så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med guttenavn her og. Jente hadde vært lett. Endelig avgjørelse blir nok tatt ettter gutten er kommen. Vi har tenkt Isak Amandus...vet ikke ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La barnet få ett navn jenter! Mange av dere skal gi barnet 2 etternavn også,- det blir så vanskelig og mye! Jeg heier på kun ett navn, men står fast ved to etternavn... - det er jo også en debatt vi kan ta;-)

Vi går for Truls...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...