Gå til innhold

1. okt i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm.... nå kan jeg si at i neste måned har jeg termin.. Litt rart å tenke på.

Tiden går faktisk framover, selv om det av og til ser ut til at sekundviseren på kjøkkenklokka _nesten_ går feil vei....

6 uker igjen til termin. På en måte føles det ikke så lenge til, og det er jo bare 3 uker til perminsjonen begynner.

På den annen side, ja..... SÅ har jeg på følelsen av det aldri kommer til å bli 12 nov, tiden kommer rett og slett til å stoppe opp.

Litt motstridene følelser ute og går, he, he. ....

Vel, her er det jo mange å vente sammen med, godt at vi er flere i samme båt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Knøttet kommer også i neste måned, litt drøyt å si det i og med at han ikke kommer før 29. november, men det er jo sant...

I neste måned blir jeg tobarnsmamma, hjelp, nå kjente jeg det kom et aldri så lite snev av panikk...

Oj... Begynner å få dårlig tid, skal pusse opp badet og rommet til datteren min før han kommer, og gjerne kjellerstua også... Og han kommer i neste måned... Har ikke tid til å bli sittende på BIM lenger...

Lykke til videre jenter!

Skrevet

Om akkurat 1 mnd i dag.Blir jeg lagt inn for ks..Skal ikke ta det før den 2, men må forberedes så derfor blir jeg innlagt den 1 november.Gleder/gruer meg veldig.Er så lei av å gå gravid og bekymre meg for alt mulig.Sånn som nå,har kjent veldig lite liv..Gleder meg til å få babyen ut og ha litt mer kontroll på liten :0)

Neste mnd er det vår tur.Men er sikker på at flere av dere november jentene lurer seg til å få i oktober....

Skrevet

hehe.. sitter også med samme følelse, og var det første jeg sa til gubben imårrest da vi våknet, at nå kan vi si "i neste mnd får vi baby!" hurra!!

synes tiden går fort, men var forberedt på det, å ville ha ting unnagjort før jeg går ut i permisjon. det som gjenstår her i huset nå er å ta ned sprinkelsenga fra mørkeloftet, å skru den sammen, å få babyen!

alt annet er klappet og klart!

forresten - idag går jeg i min fødselspermisjon - 1 okt! hurra!

og jeg nærmer meg stadig den etterlengta "høygravid"-statusen her inne, bare 9 dager igjen! :)

vil med dette benytte anledingen til å ønske dere novemberjenter en stor lykke til på disse siste ukene - å ønsker alt godt for dere :)

Skrevet

Gleder meg til det står 1.november på datoen. Det er den dagen jeg ønsker sterkt å føde, men terminen er ikke før 15.nov da.

Skrevet

Jepp! Nå er det liksom ikke en hel mnd i mellom. Så det nærmer seg :o)

Gleder meg til det begynner å skje saker å ting med diverse damer her inne ja.. Spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...