Gå til innhold

Hvordan går det Whipps?

Lurifax71

Anbefalte innlegg

Hei hei Wipps!

Veldig lenge siden jeg har vært inne her nå. Så bra at du er kommet hjem og at ungene begynner å bli så store. Tenk nå er det ikke lenge igjen.....vannvittig spennende! Jeg er hjemme med isak nå for han har fått vannkopper. Ellers er formen veldig bra. Kjenner litt bekkenløsning, men det er overkommelig. Synes bare det merkes litt tidlig.

Er 19 uker nå. Lykke lykke til videre og hils!

Fortsetter under...

Heisann oioi =0)

Ja, i dag er jeg 35+0, så nå tror jeg nesten at jeg kommer meg til uke 37 også jeg. Var på kontroll i dag og cervix hadde ikke krympet noe på den uken jeg har vært hjemme. I uke 37 kan de imidlertid bare komme.....da er jeg overklar =0)

Godt å høre at alt går bra med dere. Blir du sykmeldt pga bekkenet litt før du da kanskje?

På føden på sykehuset i dag, møtte vi på en lege i gangen med et kobbel av andre bak seg, på full fart inn på et annet rom med en helt nyfødt en.Det så litt dramatisk ut, men fikk beskjed av hun som undersøkte meg at "det gikk bra"...vi hadde nok sett litt store ut i øya, slik at legen følte for å informere oss...he he...

Mulig den lille hadde litt startproblemer, men det sa de ikke noe om =0)

Gleder meg imidlertid til det blir vår tur.....kan gjøre så vondt det bare vil...bare det går bra til slutt =0)

Hilser fra sambo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...