Gå til innhold

Jeg er så fornøyd med spiralen at jeg ikke kan få sagt det nok!!

Anbefalte innlegg

Vi har fått et sexliv igjen!!! -Og JEG kan ta initiativet!

Om noen vurderer kobberspiral, så anbefaler jeg det på det varmeste. Vondt etter innsetting, men det går jo over. Og den kan sitte inne i 5 år! Hehe, skal vel ta den ut før den tid, men sååå utrolig deilig å slippe å tenke på prevensjon helt frem til snuppa skal få bli storesøster da!

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Jeg har nettopp fått det og håper det skal fungere godt for min del. Prøvde hormonspiral for 4 år siden siden den avgir minimalt med hormoner, men likevel ble jeg en verre hissigpropp og verste bivirkning var en enorm hodepine ved orgasme som gjorde at vi måtte avslutte umiddelbart og jeg satt og gråt av dundringen i hodet.

jeg prøvde hormon spiralen, men tok den ut etter 8mnd..keg bødde to uker og opphold to uker og blødde to uker osv..

Blir det forskjell der med vanlig kobberspiral?

trudde kobberspiralen skulle skiftet etter et år og hormonspiralen 5 jeg..blitt forandring der?

• 4 uker senere...

Jaså, er det sånn du har hatt det med hormonspiralen? Jeg har hatt det sånn med kobberspiralen, to uker med mens og bare knappe to uker mens. Riktignok var det bare et par dager jeg blødde mye, men jeg måtte bruke bind og truseinnlegg i to uker i stedet for bare en snau uke.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...