Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kos deg på søndags turen din :) Deilig å komme seg ut og få bruke kroppen litt.

Jeg og lillegutt har akkuratt kommet hjem fra en 2 timers tur i skogen og på lekeplassen- sol & deilig høstvær!

Holder du på med vekt reduksjon kansje? Det gjør jeg, har nå tatt av 13 kilo siden 1 aug, merker at det er MYE lettere allerede å bevege seg!

Ha en kjempefin søndag!

Ja jeg jobber med saken, men det går litt sakte med meg. Har brent meg litt på dietter tidligere hvor jeg har gått fort ned, spist som en fugl og trent 5 dager i uken, for så å gå på kjempesmell. Nå har jeg fått påvist insulinresistens, og prøver derfor å følge Fedon-prinsippene blandet inn med litt Grete Roede :)

Jeg ikke bare elsker, men er fullstendig avhengig av hvitt mel, sukker, raske karbohydrater og sjokolade, så dette er knalltøft for meg.

Jeg har ikke klart å la være 100 % å spise dette, men har redusert kraftig på bruken av det.

Har ikke holdt på så lenge, men kjenner at klærne blir litt løsere, og kjenner at jeg er på rett vei, både når det gjelder vekt, humør og balanse i livet mitt.

Noen klarer sikkert å være fornøyd med å være stor, men jeg er ulykkelig som feit, hvis jeg skal være helt helt ærlig med meg selv.

Du er jammen god som har klart 13 kilo på 2 måneder, det er jo superbra. Jeg har foreløbig gjemt unna vekten, men lurer på om jeg skal begynne med månedlige veiinger.

Målet mitt er minus 15 kilo til jul, minus 15 til påske, og minus 10 til sommeren igjen. Jeg har mye å ta av, så med disiplin og stå på vilje skal jeg klare dette.

God søndag igjen til deg og alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...