Gå til innhold

Vi har kjøpt vogn!

Anbefalte innlegg

Endelig står den her, nye, herlige, røde, lekkre vogn.

Da vi stod i butikken og vi endelig hadde tatt avgjørelsen om at denne vogna var perfekt fikk jeg tårer i øynene. Ekspeditøren lo litt, men bekreftet det jeg tenkte på at det er noe spesielt med å ha kjøpt vogn. Det er liksom det ultimate bilde på at nå skal man bli en familie.

Det ble en 3 hjuling av typen Mutsy. Veeeeldig fin. Har både prøve kjørt mange ganger i stua, lagt den ned, hatt den med på bil tur og prøvd ut diverse justeringer. Perfekt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6512792-vi-har-kj%C3%B8pt-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER så masse masse med ny vogn. Så deilig!! :)

husker godt selv når jeg kjøpte vogn til min første, det var så spesielt og godt... Sov med den inne på soverommet , og våknet opp med et deilig sukk når jeg våknet og såg den.. :)

Nyyyyt det, går utifra at dette er ditt første barn?

Denne tiden kommer aldri igjen, det er selvfølgelig deilig å få nr 2 og nr 3 også, men ikke så spesielt som nr 1, så nyt det fullt og helt ut :)

Ønsker deg en deilig søndag :)

Gratulerer med kjøp av vogn!

I går kjøpte vi bilsete, vårt første kjøp til babyen. Det har fått hedersplass i stua, funksjoner er testet og det er deilig å kjenne gleden over den spennende ventetiden. Venter litt med vognkjøp, siden vi flytter 15. november.

Annonse

Har ikke turt å montere vår enda... Syns det er lenge til termin... dessuten driver vi jo med oppussing også, så det er vel ærlig talt mer praktisk at den står nedpakka under trappa :( Men jeg har så lyyyyst til å montere den og prøvekjøre litt med katten eller en av dukkene til dattera mi :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...