Gå til innhold

Lone, Lone, Lone....Er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er spente på om du har tatt en test nå i dag? Eller har TR kommet til deg også?

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter av ren nysjerrihet.....

Skrevet

Heisann JUHU :0)

Tante Rød har ikke kommet nei. Jeg testa ,med strimmel i morges, og den var svakt rosa. Men jeg stoler ikke på den i det heletatt. Disse billigtestene bare motsier seg selv hele tida så...jeg er lei av å teste med dem. Men jeg skal ta en test hver morgen nå til TR dukker opp - eller jeg går tom for billigtester. Er tre igjen tror jeg. Har staver igjen blant dem som er igjen.

Kom litt sent inn her i dag. Skal/ er på vei til svigers for å skjære elgkjøtt, men måtte inn og hilse på. :0) Regnet med at du var her, Juhu. Vi får ta det som kommer. Er jeg gravid så finner jeg det nok ut snart. Og er jeg det ikke så kommer nok TR også. (Jeg tror nok hun kommer innerst inne, men har selvsagt håp... :0) )

Klem

Skrevet

Her er du jo, om du ikke har dratt enda da.

Fikk du virkelig opp 2 svake streker igjen? Blir helt forvirra her jeg. Du har enda ikke fått mensen og skulle jo tru at du er gravid.

Håper, håper, håper.

Håper du får en fin dag hos svigers.

Klem klem

Skrevet

Hei Juhu!

Nå er jeg kommet hjem igjen etter en laaang dag hos svigers. Har skjært ca 40 kg elg i porsjoner. Kom hjem i kveld og har lagt ungene nå. Gubben er på vei hjem fra OSlo sammen med en kamerat. De skulle visst handle kjøretøy, men det ble bomtur. Vet ikke når han kommer hjem. Langt til Trøndelag fra Oslo vet du. Ca 8 timer bare kjøring.

TR er ikke kommet enda. Men jeg tenker at hvis hun har begynt å bli 34 dager som sist, så er jeg på dag 34 i dag. Vi får vente og se. Litt stikkinger og murringer i underlivet. Men det har det jo vært siden ihvertfall dag 25 nå. Snodig.

Hvordan er et med deg? Hva har du bedrevet dagen med da?

Skrevet

Hei vennen=)

Oi, så flinke dere har vært i dag da. Har fått lagt jenta mi også. Har hatt en veldig koslig helg med min kjære og dattera mi.

Og veldig glad for at jeg nå skjønner at mensen har kommet ordentlig i gang etter p-pille slutt, for nå har jeg ordentlig blødninger. Så når får jeg et håp framover.

Gurimalla, dette er spennende med deg altså. Du må jo bare være gravid Lone. Du har jo fått positiv strimmel og enda ikke mensen.

Stor klem

Skrevet

:0)

Gravid ja, jeg vet ikke. Trodde jeg kunne stole på de testene, men vi får bare se det an.

Godt at du nå vet at syklusen din er normal igjen. Ikke enkelt det der etter p-pille bruk. Du skal se dere får det til snart. Blir vel et sommerbarn skal du se... :0)

Skrevet

Jammen, du har fått positivt og de kan da ikke juge. Du har ikke fått mensen nå heller. Jeg er så forvirra her. Hehe. Jeg vil og håper jo så at du er gravid. Da får jeg tårer i øynene i hvertfall.

Ja, jeg var litt bekymra for at det kom til å bli kluss lenge nå, men nå føler jeg at syklusen blir normal igjen. Jeg føler jeg blir gravid før jul, så da får jeg se om jeg klarer å føle rett på meg selv da.

Har tenkt mye på deg i dag også skal du vite.

Skrevet

He he, jeg kunne ikke få lagt ungene fort nok da jeg kom hjem. Måtte her inne og se om du var våken. he he

-Og her har det vært krig og drap i dag ser jeg! Herregud, fikk det helt vondt inni meg og ble skremt av de (ja du vet nok hvilke) innleggene. Vondt at folk truer deg på livet når du prøver å hjelpe dem. men men

Dette temaet burde jeg kanskje ikke ta opp på "vår" tråd. Alle kan jo lese det, og det er ikke min sak..OKI

I morgen er det arbeidsdag igjen. Siste uke før høstferien her i Trøndelag. Du har vel hatt høstferie nå? Sambo sa han merket det godt på trafikken fra Oslo, at høstferien var slutt. Høstferien blir bare arbeid for meg. Oppussing...Det verste er at det tar en time med bil hver vei. Mye kjøring mao

Trist at det er bekmørkt tidlig om kveldene. Og attpåtil er ikke været det helt supre heller. Bortsett fra i går da. I dag har det regna og vært grått hele dagen.

Hvordan er været sør?

Skrevet

Men vet du hva? Jeg kom på noe!

De EL-testene jeg fikk fra billigtester ga også svake streker. Ikke lik sterk farge som den førstestreken ihvertfall. Men Alva/Alba sa at den var pos allikevel. -Kanslje gjelder dette også for g.testene? Hva tror du?

Skrevet

Må du ikke stresse deg i hjel da kjære deg.

Jeg er sykemeldt nå jeg.

Ellers har vi her i sør hatt en veldig fin og varm høst og for å ikke snakke om en knall sommer. I dag har vi hatt strålende vær. Men er visst meldt dårligere vær fra i morgen og utover i uka.

Tenk at det snart er jul faktisk. Mnd går jo så fort. Og tenk at vi kanskje har en baby på denne tiden neste år. Ganske utrolig å tenke på.

Du skal ikke få ordne deg en CB test i morgen da?

Skrevet

Ja mener du jeg skal ta en cb i morgen? jeg tør ikke, tror jeg *ler høyt* :0)

Tenk om den er negativ, da er håpet er ute da!

Bruker de billigtestene jeg har nå, og sjekker om streken blir tydeligere etterhvert. Jeg har kanskje en strimmel og to staver i skapet på badet. Skulle TR ha forvillet seg til Afrika ( hvor de roper i sin fortvilelse på henne, men hun forstår ikke afrikansk!!), så tar jeg en CB til helga eller onsdag, på fridagen min.

Så du er sykemeldt du. Huff da, får håpe det ikke er noe seiglivet noe. Håper du blir fort frisk!

:0) Bli-frisk-klem fra

Skrevet

Ja, jeg syntes du bør ta en CB digital test. For nå er du så langt uti syklusen din at den vil gi et sikkert svar om du er virkelig gravid eller ikke. Om ikke TR kommer i natt til deg. Så slipper du å lure mer.

Men det er jo opp til deg. Jeg hadde gjort det.

Angående at jeg er sykemeldt, er at jeg sliter med nakkesmerter. Går til fysioterapi. Alt ordner seg og det skal gå bra.

Takker for klemmen.

Skrevet

Stemmer det! Du sa jo at du gikk til fysioterapeut. Håper det hjelper. Hvordan er nakkesmertene i forhold til BiM da? :0) Blir du ikke sliten når du sitter så mye på nett? Sambo var også plaget med nakkesmerter leenge etter en påkjørsel bakfra. Han stoppet for en elg som gikk over veien, og damen bak kjørte...rett fram og inni han.

Jeg gikk til soneterapeut da jeg hadde smerter i bekkenet. Det hjalp syntes jeg. Massasje og trykking under bena, - så sliten jeg ble etterpå!

Begynner å bli kjøligere ute nå. Må ha ekstra klær med på skolen i morgen. Er mye ute på tur med ungene, og må passe på å ikke få uvi ihvertfall. Nok med at TR sikkert kommer nå om jeg skal ha blærekatarr også.

Har du noen hobbyer du driver med da? Du leste ikke så mye? Men strikker du da? Hekler, snekerer, maler, tegner, evt?

klem fra nysgjerrige meg :0)

Skrevet

Uff. Godt det gikk bra med din sambo. Hørtes skummelt ut.

Jeg passer på å sitte riktig. Det går greit.

Jeg har ingen spesielle hobbyer liksom. Var ei aktiv jente før med idrett, liker å gå turer, skriver litt dikt, og mye kosing med dattera mi da. Koser meg som mamma og familielivet.

Og noe jeg syntes er kjempe koslig er hytteturer.

Når får du kommet inn hit i morgen da?

Klem klem

Skrevet

Ja enig med deg Juhu at det er kos med hytteturer.

Nå har ikke vi hytte, men sambos far deler en seter med sine to brødre og deres familier. (innvikla?hehe) Der er vi og griller og koser oss. Nesten hvert år feirer vi pinsen der oppe med bål og alkohol. Dette siste er kun "ungdomsfest" altså. Snittalder på 30år.

Selv kjøpte vi campingvogn for tre år siden. Den bruker vi på ukesturer om sommeren. Kjører rundt i Norges land og opplever ting. Herlig ferie for sambo, ungene og meg. Da føler man virkelig man lever. Har ikke hatt campingvogn før jeg. Men det er slett ikke harry he he. Bare kos. Spesielt når man har to unger som leker så godt sammen. Ååå...nå fikk du meg til å lengte tilbake til sommeren Juhu. :0)

Skrevet

Glemte å si at jeg er hjemme 1430 i morgen. Da ses vi helt sikkert.

Skrevet

Åååå, ja sånt er bare så koslig. Og for å ikke snakke om sjøen, grilling og bare kose seg som familie. Er det som gjør livet en mening.

Glad jeg er ferdig med det byliv festinga jeg. Ok å ta en tur ut av og til, men som jeg har sagt før, så er det så mye annet koslig å finne på. Og når man får barn så endrer livet seg. Til det positive så klart. Da sier det seg selv at man ikke kan gjøre som man selv vil og tenke bare på seg selv. Da blir det mye mer ansvar og ja, du skjønner hva jeg mener.

Men å være kjærster i et forhold er også viktig. Ta vare på hverandre og kjærligheta også. Kommunisere godt og da kommer man langt.

Men du, nå legger jeg meg. Tidlig opp i morgen også. Få jenta mi i barnehagen. Og du skal også legge deg snart tenker jeg.

Men vi prates mer i morgen her vi. Håper du tar en test til i morgen.

Er jo virkelig håp for deg enda.

Ønsker deg en kjempe god natt og sov godt kjære deg.

Nattaklem

Skrevet

Utrolig. Fikk negativ strimmel nå nettopp.

Det som slår meg er at de positive strimlene har kommet på morgenen. De er jo svake også da.

Ja ja.. jeg gleder meg til å snakke med deg i morgen jeg. :0)

Skrevet

Ja dette er helt snodig og forrvirrende altså. Kunne bare ønske du testa med CB jeg. Er det eneste som kommer til å gi deg sikkert svar om du ikke får TR.

Gleder meg til å snakke mer med deg i morgen jeg også:=)

Skrevet

Skal jeg kjøre på apoteket etter jobb i mårra og kjøpe CB da? Det tar tjue minutt en vei. Da er jeg her i 15-tida. Synes jeg ser meg kjøre rett til apoteket etter jobb, løper inn på apoteket, ut igjen og rett hjem. Tester, sukker og inn på BiM for å få trøst hos Juhupia!

Har sånn bonusmerke tilgode jeg nå på apoteket også. Da blir ikke testen så dyr heller.

Vi får se. Tar en titt innom like før halv tre i mårra tenker jeg. FØR apoteket.

Skal du tidlig opp og levere jenta på barnehagen du og?

Kos deg hjemme i morgen uansett. Ikke slit deg ut på husarbeid, det gjør ikke jeg! he he :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...