Gå til innhold

Oktober: Endelig oktober...


Julie*sin*mamma:-)

Anbefalte innlegg

Ja så var oktober måned kommet og ting nærmer seg med stormskritt. Jeg venter og venter og venter og blir mer utålmodig for hver dag. Er utrolig lei av å være svær og tung og sparkene til den lille er jo nå bokstavelig talt harde og vonde... Var litt redd for noen uker siden at jeg ikke ville bli "helt klar" men det skal jeg si at jeg er blitt...

Hvis ting nå setter igang blir jeg bare veldig veldig glad... Så lykke til alle dere andre i oktoberklubben. nå er det endelig vår tur.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp endelig..har termin om to uker i dag:) kan trøste meg med at det hvertfall ikke er mer enn fire uker igjen:) selv om det er litt for lenge..hehe. lillegutt er hjertelig velkommen alt nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 24dager til termindato men kjenner meg klar NÅ, blir nok en stor bebis tror jeg, gikk over dato sist, håper å slippe det nå, utrolig slitsomt når man psyker seg inn på den ene datoen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er utrolig deilig å vite at det nærmer seg, selv om det for min del kan drøye ut i november (mens termin/3D ul sier 18.okt., mens vanlig ul-termin sier 29.okt). Men jeg er absolutt fødeklar! Gleder meg til å bli ferdig... Få vekk magen, vann i kroppen osv osv. Og mest av alt gleder jeg meg til å møte den lille som skal komme :)

 

Moro moro!!!

Har kjøpt vogn og bilsete i helga, selv om jeg i utgangspunktet skulle vente til etter fødselen. Men klarte bare ikke å vente. Krysser fingrene og satser alt på at alt skal gå bra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...