Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 ja nå er jeg komt inn i min 13 uke... så då hopper jeg over til dere. Har ei jenta fra før på 2,5 år og gleder meg kjempe masse til denne lille i magen kan komme til oss. men har jo kjempe lang tid på å glede meg. så jeg få ta de små øyeblikkene først som ultralyden. sitter og venter på at jeg skal få brev i posten... om datoen
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Velkommen inn hit!! :-) Når har du termin da?
kokko Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 takk takk. har ikke termin før i midten av april, men stoler ikke på noen datoer før jeg har vært på ul, sist så fikk jeg utsatt terminen med 10 dager så jeg venter til jeg har vært på ul til å si akuratt hva dato det blir. Men spennende det blir det var ikke meningen å trykke på anonym knappen, gikk vist litt fort i svingene her.
Blåbærlyng Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Slenger meg med her. Vi er visst akkurat like langt. Gikk inn i 13.uke selv i dag. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå