Gå til innhold

lite spørsmål om svangerskaps tegn..

Anbefalte innlegg

er det noen som vet om det kan begynne tidligere enn ventet mens. jeg venter mens om 1uke (forhåpentligvis har den tatt seg en ferie) men både igår og idag våknet jeg opp og var kjempe kvalm.. på forhånd takk. klem:)

Fortsetter under...

Da vil jeg nesten tro at du er kvalm av andre grunner eller av ren ønsketenking.... Hvis det er en uke til du skal ha mens så har kroppen egentlig ikke rukket å forstå at den er gravid ennå. Men man vet jo aldri, det kan jo hende du er gravid og tilfeldigvis også kvalm....Det blir spennende å se, er jo ikke mange dager til du kan teste med morgenurin!

tusen takk for svar:) får håpe jeg er gravid.blir spennende å se.vanligvis syns jeg tiden går så fort men nå som jeg prøver å bli gravid så syns jeg det går en hel evighet mellom hver mens og eggløsning:)

Det er litt morsomt, for jeg tror jeg er gravid hver måned (selv da vi ikke hadde begynt å prøve, er i 2 pp nå). Mens den gangen jeg faktisk var gravid, hadde jeg ingen symptomer og testa først en uke etter mensen skulle ha kommet... Falt meg ikke inn at jeg kunne være gravid, hehe. Så for min del tror jeg ingen symptomer er et godt tegn...

ja du har kanskje rett. var gravid for et år siden. men da passet det ikke helt å få en liten en (noe jeg angrer på nå) men da hadde jeg heller ingen tegn til graviditet. bare litt vondt i magen som om at jeg skulle ha mensen.. så jeg trodde jo jeg bare var litt sen. og testet meg helt tilfeldig når jeg var 5 dager over. var sikker på at jeg ikke var gravid men der tok jeg grundig feil

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...