Gå til innhold

JEG HATER Å VÆRE FORKJØLA!!! (klaging)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei du:) du burde prøve sånne plaster du får kjøpt på apoteket, de funket bar på meg når jeg var forkjølet og tett i nesa;) de brukes oxo mot snorking hehe..sånne nese plaster..

Får bare si god bedring til deg Lucia.... og banke 3 ganger i bordet for å slippe unna selv... HATER det! Begynte med skikkelig sår hals inatt, men litt bedre nå.... BANK, BANK, BANK!!!

Kommer du til onsdag, forresten? På J & H kl. 12.00

Klem

Annonse

Veit just kor du har det... e også søkk førkjøla... og potte tett i dæsn... æ sniffa litt pepermynteolje og det hjælp... hold et papir med nån dråpa peppermynteolje under næsn... ikke kom borti førr det svir om du har snøte dæ mye og e sår...

Men æ har vannvitti ondt i halsn... spes om natta og morran... drekk masse te m/honning... men fortsatt au...

Trøtt og slitn av å ha ei syk datter på to i tellegg...

Takk! Så søte dere er! :-) Har prøvd å slappe av noen timer, men det er ikke så lett! Mentelatum ja (skrives ikke sånn men) DET hjelper!! Får karre meg på butikken i morgen.

Lurer på om man har dårligere imunforsvar som gravid?? Nå har jeg sausa meg gjennom allergi i vår / sommer / høst, også er jeg endelig "fin" noen uker også blir jeg forkjøla??? Jeg er "aldri" forkjøla!! Hmmmm.........

Skulle gjerne kommet til onsdag Popkind, men jeg jobber da........ :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...