Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har den siste uken nesten ikek fått såve fordi jeg verker sån i bekenet mitt og i ryggen min. det er så intensverk å jeg vet ikke helt hvordan je skal ligge lenger(er 27+2 i dag). eg har til og med ligge på en tempurmadrass, men det hjeper heller ike. Noen gode tips? Kjenner jeg trenger ltt søvn snart
Cbabe med lille mannen Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg sliter med det samme, ikke så ille som deg virker det som. Men dog. Jeg kjøpte meg en dobbel ammepute som jeg legger mellom beina når jeg skal sove, det hjalp meg. =)
samboer87 Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 våkner kl halv 4 hver natt og må opp på do! plagsomt...
snartmammapåny Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 jeg har ikke vondt eller noe da...men får ikke sover fordi om... ligger å kjenner etter spark som jeg ikke har kjent ennda;) men kan jo komme noen snart så ligger der jo å kjenner etter og ikke for sove fordi jeg er så nusjerrig;) Derimot når jeg ENDELIG har sovnet så vokner jeg og må på do... ARG!! Gleder meg til å få en full natt søvn... Estimert tid: 4 år...
rødhette* Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Å jada. Enten får jeg ikke sove fordi jeg må opp på do, ellers så er det fordi det gjør vondt i bekkenet, eller så er det fordi den lille sparker så innmari.. Er vel bare forberedelse til det som kommer ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå