Gå til innhold

skikkelig forvirret og trist


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har hatt 3 positive tester på rad.

siste var på fredag.

måtte bare teste igjen i dagtidlig. klarer ikke helt å tro at jeg kan være gravid (selv om alle symptomene er på plass)

men i dagtidlig fikk jeg ikke noe positivt utslag.

holder på å begynne å grine her.

hva er det som skjer? kan dette være mulig?

har ikke blødd noe i det hele tatt, men har brut de fra billigtester.

 

er det virkelig mulig dette?

at den kan vise feil 3 ganger og si at jeg er gravid?

eller var det den siste testen det var noe fiel med? eller? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeghar forresten harr ubehag/ småvondt i livmora og ryggen siden ca en uke etter EL.

Føler det som om kroppen bygger opp til en skikkelig menbyge her,

men er forskjell i opplevelsen alikevel.

noen som har vært borti dette?

pleace kom med råd/ tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..synes jo det er rart at 3 er positive...men rådet mitt er at du kjøper clear blue.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at hvis testen viser positivt svar, er det det som gjelder, det skal være helt sikkert. Men hvis testen viser negativt etter at tidligere tester har vist positivt, skal man likevel regne med at den positive testen er den riktige.

 

Du burde dra til gyneokolog. Jeg mener ikke å skremme deg, men jeg spontanaborterte det første svangerskapet mitt, men merket det ikke før i uke 12. Da dro jeg til legevakt og fikk ultralyd, gyneokolog sa at fosteret hadde vært dødt siden uke 7. Jeg merket ikke at noe var galt før jeg ikke følte meg gravid lenger. Mistet ømmheten i brystene og fikk litt mørkt bld i trusa.

 

Så, hvis testen plutselig ikke viser at du er gravid lenger kan det bety to ting, enten at du har abortert eller at den rett og slett viser feil resultat...

 

Håper at den viser freil og at du fortsatt er gravid..

Lykke til, skal krysse fingrene for deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, tusen takk anonym.

jeg har tenkt på MA, har før hatt SA.

Men det er jo en mulighet for at den testen ikke var helt god.

Skal få kjøpt meg en clearblue pakke og testet til uken :) :)

Har ikke merket noe til blødninger eller spotting, så sånn sett prøver jeg å roe meg ned.

 

*krysser alt jeg har å krysse*

Vi ønsker virkelig dette barnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har nylig opplevd det samme! Fikk til og med 4 positive tester, til og med gynekologen min bekreftet at de var positive men litt svake.

Testet også med billig strips!

 

Gjett om gleden var stor etter måneder med pröving, leste om mange her som fikk kjempesvake streker på tester og var gravide, så jeg tenkte min er bare litt svak så det finnes håp..

Har testa MANGE ganger men aldri opplevd å få en skyggestrek engang, så det var stort når jeg fikk 4 tester som viste to streker.

 

Jeg har hatt masse symptomer i over en måned, så jeg tok en tur til gynekologen, fikk gjort UL, GU, og tatt en blodpröve for å måle hcg.

Skulle dit om to dager for å ta en ny pröve for å se om det er noe stigning i hcg men legen ringte meg dagen för og sa at jeg trengte ikke å komme da den 1 blodpröven viste at jeg ikke er gravid??!!!

 

STOOOOORRRRRTTT SJOKKK! :(

Jeg har fortsatt MASSE symptomer, har VONDE stikkinger i brystene og skikkelig ömme brystvorter de siste dagene (hadde det ikke för).

Inatt hadde jeg kjempesterke mensmurringer, og det har jeg hatt daglig i en måned, ingen mens.

Spesielt etter sex får jeg sterke mensmurringer.

 

Kvalme, halsbrann, tisse ofte, öm mage, mensmurringer, oppblåst mage, "uggen", ömme bryst, etc etc..alt dette er mine symptomer i over en måned..Og de blir ikke borte.

Jeg kjenner kroppen min og dette er IKKE vanlige menssymptomer.

Jeg har ikke hatt noen blödninger, så jeg vet ikke om de kommer for hvis det er en tidlig abort så må det vel komme ut..

 

Tenkte å skrive en mail til billigtester.no og fortelle at testene gir falsk positiv utslag..Trodde at testene var ganske sikre...

 

Så her er alt bare trist for dagen, vi trodde virkelig at det hadde klaffet..Den skuffelsen unner jeg ingen....

Jeg håper at det viser seg at du er gravid :) Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, bella.

føler virkelig med deg.

det som kan ha hendt med deg er at du har hatt en MA, dvs at fosteret ikke kommer ut av seg selv.

men er jo utrolig rart at du ikke blir kvitt symptomene (blir hengende litt igjen, men en mnd er vel litt drøyt)

 

Jeg krysser fortsatt fingrene.

Skal teste igjen til mandag el tirsdag for å se om jeg får en kraftigere strek.

Skal også kjøpe en cb test.

 

Er veldig rart om stripsene ikke fungerer.

Nettstedet er jo godkjent av det danske helserådet, eller hva det heter.

 

Skal sjekke dem ut iallefall.

Og selger de løgn og bedrag, skal jeg personlig sørge for å få dem kastrert.

 

Det som er så rart er at jeg ikke har hatt noen positive tester med de billigtestene før nå. Er derfor jeg var så overbevist om jeg faktisk var gravid. Har testet dem hver måned i 8pp, og først nå fikk jeg utslag.

Vel, får se om mensen min dukker opp.

Skal uansett til legen 10.10 for å få bekreftet.

 

*krysser fingre og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet med stripsene i flere måneder, da jeg har litt rotete syklus så har jeg testet ganske ofte for å väre helt sikker,, opplevde aldri å få en skyggestrek som sagt, og jeg ble helt sjokkert når den viste 2 streker for 3 uker siden..

Det må jo ha värt noe der ellers hadde den ikke gitt utslag, og det hele 4 ganger..

 

Jeg forstår ikke hvorfor ikke symptomene forsvinner da, sitter her med skikkelig VONDE bryst, mensmurringer og rett og slett "uggen" HVER ENESTE DAG...

 

LYKKE TIL :) Håper at du ikke opplever det samme :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har opplevd noe av det samme som du går igjennom nå. I vinter gikk jeg til gynekolog i uke 11 for å få bekreftelse på at alt var OK før jeg fortalte det til noen. Jeg hadde mange symptomer på graviditet så jeg var sikker på at alt var i grei. Jeg fikk meg en skikkelig nedtur da legen fortalte at jeg hadde abortert, og det allerede i uke 6-7. Men jeg hadde ikke hatt noen blødninger. Han forklarte det med at morkaken lå fremdeles igjen og produserte hormoner som "lurte " kroppen til å tro at jeg var gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...