Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huff nå er det nesten litt for spennende :-) Jeg prøver å tenke at jeg ikke er gravid, men nå får jeg mange tegn på det motsatte. Ikm er i morgen, de siste dagene har jeg kjent tiltagende kvalme, verst i dag. Hadde nesten ikke lyst på morgenkaffeen. Har heller ikke spottet slik jeg pleier dagen før mens.

Hvordan er deres erfaringer med pergo? Jeg har ikke hatt noen bivirkninger, før eventuelt nå. Er det mulig at det er bivirkningene som dukker opp så seint i syklusen. Jeg tenker at hadde det kommet bivirkninger så hadde jeg fått dem straks jeg begynte å ta pillene. Ellers har jeg heller ingen av de vanlige pms-symptomene, eller dvs. jeg har fått litt ømme pupper i dag - til vanlig skulle de vært ømme fra ca fire-fem dager etter el og til to dager før mens....

Jeg som har tvinget meg til å være så kul og avslappet i det siste, blir nesten gal av å tenke på dette nå. :-) He he.

Noen som kan fortelle om liknende opplevelser? Samme hva det har endt med.... Trenger vel mest noen å snakke med sikkert, samme hva dere sier :-)

Har ingen test i huset, og har bestemt meg for å ikke kjøpe før i morgen.

Håper dere har fin søndag alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6512365-pergosymptomer-enda-en-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine bivirkninger kom ca en ukes tid før ikm. Ømme bryster, kvalme, murring nederst i magen, humørsvingninger til tusen, hetetokter osv.

Det som er pyton med disse bivirkningene er at de er de samme som graviditetssymptomer. Hos meg ble det dessverre bare med bivirkningene..... Mensen var også anderledes enn normalt.

Men det er jo selvfølgelig lov å håpe at det hos deg ikke er bivikninger :)

Hold oss oppdaterte !

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...