Gå til innhold

vondt og utålmodig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble plutselig så sinnsykt øm bak skambenet i dag morges, klarer nesten ikkeå holde ryggen rak... er sikkert hodet til babyen som presser på... er vondt hele tiden!! hadde samme følelsen i natt(bare det gjaldt korsryggen..) håper det betyr at noe så smått begynner å skje, og den lille snart kommer ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj! Spennende da! Kanskje du snart skal føde! :-)

Skrevet

Heisann.

Det høres jo ut som om noe gjør deg klart ja. Du er heldig... Jeg har termin samme dag som deg men her går det veldig tregt synes jeg. Er så utrolig klar nå, og blir like skuffet hver dag når ingen ting skjer... Hadde menstermin 28 september men ultralydtermin er 4 oktober så det er jo noen dager igjen. Men er så utrooolig lei nå, og så utrolig klar til å møte det lille gullet som ligger inni magen min... Lykke til...

Skrevet

håper det er noe på gang nå ja... har hatt det sånn i hele dag og har ennå den samme "gangsperren". er oxo kjempe lei nå... håper ikke vi går så veldig langt over termin, kan jo faktisk være opp mot tre uker igjen hvis vi er uheldige.. noen andre som har hatt denne følelsen nært forestående forran fødselen??

Skrevet

Jeg har ligget våken i natt med kjempevondt i magen/ved skambeient og i ryggen. Jevnt vondt. Det kjennes ut som om noen henger rundt hele bekkenet mitt. Antageligvis er det hodet som presser på alt inni der, men det er ikke noe godt.

Har termin 7. oktober, menstermin er ca i dag..

Jeg må jo bli veldig sliten når riene først setter i gang siden jeg går rundt med så mye vondt nå.. I dag føler jeg for å vente til i morgen slik at jeg får sjans til å sove litt mer først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...