Gå til innhold

Oj....

Smilje med gull i magen

Anbefalte innlegg

Det jeg trodde var en elendig og skral første mens etter MA var kanskje festeblødning da?...

Tok bare en test litt sånn tilfeldig i går fordi vi skulle i 30- årsdag.... åssssså... var den positiv... Jeg ble veldig satt ut... men morgenkvalmen i dag taler vel sitt... + positiv test i dag også.... men klarer ikke helt å glede meg enda, fordi det var litt blod på papiret i dag morges... Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg jeg... Hmmm... Glad... redd... hmmm...

Fortsetter under...

;) Heheh, anonym... Kvalmen kom etter festen... men jeg hadde selvsagt ikke drukket... Var forresten på tidlig ultralyd i dag og har sett en fostersekk, en plommesekk og kaaanskje en liten prikk som var et foster... fikk ny time om 2 uker fordi det var litt tidlig, men gynekologen synes at det så kjempefint ut...

Legen testet meg da jeg hadde blødningen i forbindelse med MA- han mente at fosteret hadde sluttet å utvikle seg ganske tidlig, og det slo ikke lenger ut på HCG... jeg var hos en tilfeldig lege på legesenteret, og følte meg ikke skikkelig ivaretatt... Var hos MIN lege + gynekolog i dag og de var sjokkerte fordi han ikke hadde gjort noe utover det han gjorde... men nå er det altså utelukket rester + innelukket ny graviditet ;)

Hurrahurrah ;) Glad i dag! Lykke med ny spire til alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...