bolla-jenta kom 4.10.06 Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 I går hadde jeg kynnere i ett sett. Våknet i natt som vanlig flere ganger for å gå på do, da var det kommet blodtilblandet utflod (lys rosa på farge). Lå i hele natt med noe jeg tror er rier, men de er ikke særlig regelmessige og varer ca 30 sekunder. Magen blir hard og en menssmerteliknende smerte bygger seg opp for så å avta. Grunnen til at jeg er usikker på om dette er rier er fordi jeg ikke synes de er så veldig ille. I morges var det en del blod (kanskje en spiseskje) på papiret da jeg tørket meg og det fortsetter å komme. Blodet er friskt, mørkt og slimete. Hehe.. Ble en del detaljer dette, men er det noen som har en formening om hva jeg skal gjøre videre? Når bør jeg kontakte føden og tror dere at jeg kommer til å føde i nærmeste framtid? (Er jo 8 dager over tiden.. hadde vært greit)
3guttsmamma;) Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Ring føden med en gang du og fortell det du skrev her,så vet de hva du swkal gjøre videre og når du skal komme inn... Lykke til..
bolla-jenta kom 4.10.06 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2006 jeg har ringt. Skal ringe igjen dersom vannet går, det kommer mer blod eller det er 5 min mellom riene. Ikke sikkert det blir i gdag en gang, men jeg håper:-)
mooki Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Hei:-)) Jeg tror du føder i løpet av dagen, og ville bare ønske deg Massse lykke til håper du får en fin fødsel....
fruktisèn Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 høres ut som vi har hatt samme natt i natt, lå bare å ventet på at det skulle bli vondere men det gjorde det aldri det var alt fra 6min til 13min mellom hver rie/kynnere... siden ni i morges har jeg hatt en.. så her er det stopp ringte på føden og de sa visst det var fødselen som var i gang ville det ta seg opp igjen i dag, og sterkere, og var det 5min mellom hver skulle jeg ringe å komme opp... men angående den slimtingen din,eh,hehe... så tror jeg det er slimproppen for den gikk hos meg på torsdag, og du beskrev den ganske så lik min...!!! har du kjent noe mer etter du sto opp i dag?? ***uuuuutolmodig&lei*********
bolla-jenta kom 4.10.06 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2006 Ja, det høres ut som vi er i ganske lik situasjon. Hadde en del rier i morges etter at jeg sto opp, men som jeg skrev i den andre tråden så er det helt stopp nå... Kanskje det er en ide å stimulere brystknoppene? Det hormonet som utskilles da skal jo være riestimulerende. Skal kanskje prøve det utover dagen;-) Håper det ordner seg for begge to i løpet av kort tid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå