Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som jeg har klaget over tidligere, så sliter jeg veldig med ustabile sykluser. Har hatt 10 behandlinger med akupunktur, og har satt opp 4 til fremover. Men det virker ikke ennå, så jeg bare lurte på hvor mange behandlinger jeg bør ha før jeg gir opp.

Har tatt alt av tester hos gyn, gått på tre dobble pergokurer, og venter på lap som jeg skal ta i nov. Og det er ikke noe er galt med meg, visst nok.

Det jeg lurer på er om jeg skal gi opp akupunktur, ringe gyn og spørre om jeg kan ta Provera for å sette igang, eller om jeg skal være tålmodig med akupunkturen. Aku dama har også snakket om å sette meg på Progesteron, men hva er best av den Progesteronen hun gir meg eller den jeg får av legen?

Dette var litt rotete, men det er sånn det er i hodet mitt nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6512258-noen-med-erfaring-p%C3%A5-akupunktur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde veldig uregelmessige sykluser for over et år siden.(opp lil 50 dager...)Startet da med akupunktur i håp om å stabilisere syklusen og bli fortere gravid.Hadde behandlinger 2 ganger i uka i begynnelsen(litt over en mnd tror jeg),senere 1 behandling i uka.Etter ca.3 mnd begynte syklusen å stabilisere seg.-)Nå har jeg 28/29 dagers sykluser!

Så man må være tålmodig....Det blir jo ganske dyrt dette her også.Men jeg er veldig glad jeg prøvde akupunktur!Har fortsatt med behandlinger,for jeg føler det har positiv effekt på den stressende tilværelsen som prøver..

Tror det er veldig individuelt hvor mange behandlinger man trenger for å oppnå effekt også.

Lykke til:-)

Jeg prøvde akupunktur pga uregelmessig mens, og ingen el. Hadde 2 behandlinger pr. uke. Men etter 8 behandlinger ga jeg meg fordi akupunktøren var usikker på om dette hadde noen effekt på meg. Kroppslig skulle jeg visst merke behandlingene på noe vis, noe jeg ikke gjorde.... Så det var nesten 2000 kr rett i d.... Men man vet jo aldri hvordan man responderer. Det hører med til historien at jeg ikke responderer på pergo heller.... Så nå blir jeg nok henvist videre fra gyn.

Vet om flere som har hatt suksess etter akupunktur så jeg vil på ingen måte avskrive det, men jeg hadde ingen positiv effekt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...