Gå til innhold

GOD MORGEN Go-gjengen:=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Good morning sunshine! :o)

Jeg er bare lykkelig fordi jeg har fått bekreftet EL på torsdag fra Fertility Friend!!! 3 dager siden nå, altså bare 11 dager til IKM!!! Har ventet leeeeeenge på dette, min lengste syklus på lenge.

Håper på mange gode nyheter i dag! Min kjære er og løper, så jeg er hjemme alene i dag, altså kommer jeg til å tilbringe myyye tid her i dag. :o)

Ha en strålende søndag jenter!

god morgen til dere med.

har vært borte noe dager med jobben(blåtur) og kost oss masse.

har det skjedd mye i de siste dagene her da?

Så koselig maja mor og se at de er her igjen:o) sitter de med nystekte vafler nå på denne tiden av døgne, blir helt imponert.

God morgen!!! ;) Fest i går... var ikke i seng før 3... og opp med knerten kl. 7... Og U better believe it.... morgenkvalm.... Men det kan jo ha ulike grunner... hehhe ;) 4 t søvn er kanskje litt under det jeg strengt tatt trenger.... Nå skal jeg snart smokke på litt fårikål... har invitert familien på middag i dag,,, GLEDER meg til å skrelle poteter... heheh!

Og jeg er glad for at mensen min har kommet ordentlig i gang igjen etter p-pille slutt. Har vært litt bekymra for at jeg kom til å måtte vente lenge på denne dumme mensen. Greit at kroppen kommer i gang ordentlig. Så nå håper jeg graviditet denne Oktober mnd. Jeg føler faktisk jeg blir gravid før jul. Satser på det i hvertfall.

Annonse

God morgen!!! Jeg har følgt litt med deg juhu! Har du endelig fått TR tilbake etter ppille slutt? Så bra! Jeg har EL i helgen, men det har vært litt nedtur, vi har hatt sex jo, men han orket ikke så mye, det var likssom "bare bli ferdig", lite romantisk. Hadde store forventinger! Dumme meg, tror ikke det er så moro for mannen når han vet at han må!!! :(

God morgen!

Jeg tusler innom her før jeg går å ordner frokost. Måtte nemlig innom ff og registrere temp. Tempen var høy idag, men jeg mistenker egentlig feber for jeg la meg med KjempeVondt i hodet. Heldigvis bra nå!!

Ha en fin dag alle sammen!

Slenger meg på og ønsker alle en riktig god søndag og idag har vi også begynt på en ny måned og vi har havnet i 3.kvartal i 2006.

Nå nærmer det seg jul og jule-forberedelser. Bake-kaking, julegavehandling, tid for kos og moro..

Kan vi ha en bedre tid i møte nå?

Klem til dere alle fra...

Heisann Jenter

Treg innpå jeg altså. men har jobbing på programmet i dag. Skal skjære elgkjøtt hos svigers...

Vel, jeg testa med strimmel i morges og fikk et svakt rosa svar etter 5min (man skal vente 5 min står det på billigtestene). Men svarene på disse testene har vært så motsigende. Jeg har fått både positive og negativwe svar siste uka, så jeg lar TR bestemme inntil jeg tar en cb.

Ellers? Er det andre som har testa positivt?? :0) Spennende altså!!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...