Snart mamma for første gang Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Blir mamma for første gang i mars og lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne den vogna jeg ønsker. Har både hørt på venninner med litt erfaring, kikket på nettet og vært rundt i butikker. men fortsatt usikker... har lyst på en vogn jeg kan bruke fra nyfødt og videre til sportsdel. har lyst på en tre-hjuling som er lett, men fins det og allikevel kan brukes begge veier på sportsdelen? og dere med erfaring, er de stødige? håper noen kan hjelpe meg i alt kaoset:-)
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Blir mamma igjen i januar, skal bruke min teutonia spirit x 3 05 mod igjen. Er en tre hjuling som du kan snu sittedelen i. Du får den som romslig duo vogn, og som kombi med hard eller soft bag. Er kjempefornøyd med vogna mi, har den i kombi med hard bag, men skulle jeg ha kjøpt ny i dag hadde det blitt med duo bag. Hadde nok valgt teutonia igjen ja. Ta en titt på den, du kan også feste britax babysafe på understellet, kjempe kjekt.
Snart mamma for første gang Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2006 Da skal jeg se på den, men vet du vekta på den? og ble glad når jeg skjønte at jeg kan bruke den med hard bag, for trodde ikke det.
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Husker ikke vekta, men den er ikke stort mere enn13 kg i allafall. !1 kg til eller fra spillte ingen rolle for meg, likte utseende og vogna generellt. Den er utrolig god og lun som sportsvogn.Jeg kjøpte med bagforlenger, så sportsvogna ble litt bag vogn aktig, brukte den i vinter til dattera mi som da var 2 år med voksipose i, der sov hun godt. 07 mod er kommet på pingpong-online.com, er ikke så mye forandringer fra 06 mod. Jeg likte hard bagen best, synes det er så mye finere å få dandert dyne og teppe, hadde uansett ikke bruk for softbagen som pose, hadde skinn og voksipose, arvet. Men duo baggen er en del større enn hardbagen i sportsvogna.
Blue Lady Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Hadde jeg fått valgt om igjen hadde jeg kjøpt TFK!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 jeg vil anbefale teutonia mistral (4 hjul) 13-14 kg letteste 4 hjuling på markedet, men god kvalitet. bruk softbag når barnet er nyfødt. når barnet er større får du en stor, lett enkel sportstrille og god sovestilling. håndtak er regulerbart i høyde og du kan ha barnet mot og fra deg, vipper bare håndtaket, selv om barnet sitter i vogna.Slipper å ta av og snu hele sportsdelen om barnet vil sitte annen vei. tar svært liten plass i bil. lett å komme frem med uansett føre.
Snart mamma for første gang Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2006 Den har jeg også lurt litt på, vet du om en bra nettside jeg kan få sett den og vet du vekta på den og kan man sitte begge veier på sportsdelen?
Snart mamma for første gang Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2006 og da mente jeg Tfk vogna, tror fortsatt jeg vil ha en tre-hjuling, men er det noen som kan gi meg tilbakemelding på Easywalker, phil&teds, oth også?
Blåbærlyng Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Kanskje du burde vurdere bebe-comfort sin High Trek. Finnes på www.babykos.no
Snart mamma for første gang Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2006 Takk for tipset, den har jeg ikke tenkt på ennå. har du hatt den, og vet du om det er en forhandler på østlandet? og vet du vekta på den?
Blåbærlyng Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 Vi skal kjøpe den til vår førstefødte. Er overbevist om at det er vogna for oss i alle fall. I Skien og Sandvika finner du Babykos AS. Det er butikken som fører alle produktene de har på nettsidene sine. De har nettbutikk. Vogna er liten og lett og enkel å legge sammen. Veier ikke så mye i alle fall, men jeg vet ikke eksakt hvor mye. Det får du nok svar på hvis du kontakter butikken.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #12 Skrevet 3. oktober 2006 Mitt tips....Emmaljunga City Cross . Veier kun 11 kg. Du får den med City Bag som duovogn, eller med mykbag som kombi. Vi valgte førstnesvnte. Vuderte også en del modeller fra Teutonia, men endte opp med CC da den er lettere, høyere og har større handlekurv. Men alt avhenger selvsagt av hva ditt behov er. Jeg ønsket en lettest mulig vogn (4 hjul), og med GOD PLASS til varer..Dessuten er mannen min høy, så han syntes Teutonias ble litt lave...Vi har ikke stasjonsvogn, men vognen glir rett inn i bagasjerommet sammenlagt.
Snart mamma for første gang Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 3. oktober 2006 Men Emmaljunga har ingen modeller med tre hjul? Ang High trek så sjekka jeg vekta på den, og de mente den var ca 11 kg, så den er også lett. skal reise til Sanvika og kikke på en, vet du prisen?
Blåbærlyng Skrevet 3. oktober 2006 #14 Skrevet 3. oktober 2006 High Trek koster ca 8500,- med sportsvogndelen og bag. De har 25% avslag på noen farger også.
Snart mamma for første gang Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 3. oktober 2006 vet du hvilken farger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå