Gå til innhold

ikke særlig ømme pupper, men du verden som de vokser...hehe...flere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sist hadde jeg kjempe ømme pupper, men de ble ikke så stor....nå ser de helt sprengt ut, og jeg er bare i uke 11. Flere som har det sånn? Tror dere at dette er et tegn på hva jeg venter? Tåpelig å lure på det, men morsomt å undersøke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, må nok melde meg inn i denne klubben:-). De er ikke noe ömme, med unntak av når jeg tar av bhen om kvelden, fysj det gjör vondt. Må nok invistere i nye etter hvert, men finner jo ingen fine på HM i min "nye" störrelse. Håplöst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at det er flere som ikke har ømme pupper. Jeg kan kjenne at det er noe som skjer, litt hardere kanskje, men ingenting ømme. Har klemt på de og forsøkt å innbilt meg at de er ømme, men de er ikke det i det hele tatt. Blir engstelig jeg da, noe galt eller? Eller er det ikke unormalt å ikke ha ømme pupper? Hmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he.

mine er skikkelig ømme, OG de vokser *juble*

har alltid hatt en ganske standard b-cup,

men i går kunne jeg dra på H&M og kjøpe meg en c!! tok faktisk med en i d og, for den passer nesten.

føler meg bare sinnsykt kvinnelig med større bryster og barn i magen.

herlig herlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...mine er ikke særlig ømme..men kjenner de er litt tyngre og hardere...litt større har de også blitt...jeg bruker c cup nå...alltid brukt b...jeg er veldig høy (1.78) så det er greit å få litt mer pupper til det=) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...