sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Tenker litt på å kalle nurket det. Vet om et fint mellomnavn til det kanskje? Så....hva syns dere?
-MtG- Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg synes det er et fint navn, men jeg synes kanskje Lilly er finere? Gikk i klasse med ei veldig søt jente som het Lilly Marie. Egentlig er det jo veldig mange navn som passer sammen med Lilli/Lilly da:)
Ei i magen:-) Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Kjempe fint, og litt uvanlig. Det er bra;-) Hva med Lilli Elise??? bare noe som poppet opp i hodet - kjenner ingen som heter det. Lykke til iallfall:-)
mammaentiltrulte Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 syntes det avr et helt nydelig navn :-)
*1D* Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg liker LIlli veldig godt jeg altså, har ei tante (pluss ei grand tante) som heter det og de er uuuuutrolig flotte damer begge to! Hva med Lilli Anette? (Bare et navn som dukket opp, kjenner ingen som heter det)
solegget sprekker til påske Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 fint navn. hva med lilli emilie eller lilli andrine
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2006 takk for fine forslag.. Lurer litt på Lily-Celine evnt Lili-Selin eller Lili-Siren, Lily-Siren Uff er så fryktelig vanskelig med navn.. ikke blir jeg helt komfortabel med noe navn og ikke klarer jeg å finne stavemåte heller.. Men nå er det bare 3 dager til nurket kommer så hvis hun ikke skal gå navnløs den første tiden må jeg snart bestemme meg... Har tenkt litt på Mina også.... blir gal av navnevalg!!!
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 Lilli er et av mine favorittnavn, men da vi (les:jeg) er blitt enig(e) om ikke å kalle opp den vesle som er i vente må vi dessverre unngå det navnet da min bestemor het Lilly. Hva med Lilli Agnete?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå