Gå til innhold

før dere bruker masse masse penger på det uendelige slitet med å lage baby.. Prøv REFLEKSOLOGI først!

Anbefalte innlegg

Holder på å studere dette selv nå og iflg læreren min har flere av hans klienter/pasienter blitt gravide etter noen behandlinger der (og det etter at de har brukt flerfoldige tusen på å prøve å bli gravid på andre måter og misslyktes) Hva har dere å tape?? GO FOR IT!!!! Det funker!

;)

Fortsetter under...

Har bare lest noen få artikler om det,så er ikke helt oppdatert på refleksologi. Har du noen bra linker kanskje?

Er selv fysioterapeut,men dette feltet er helt nytt for meg:-) Noen bra senter i Oslo du kan anbefale kanskje?

Tja... jeg er glad jeg har brukt masse penger på utredning i det private jeg da, for ellesr hadde vi ikke fått noen diagnose og behandling for det... Men kansje reiki kan være ett supplement?

Går ut på ca det samme som soneterapi. Iflg læreren min har han faktisk hjulpet flere!

Her er en link hvor dere kan lese om det: http://www.refleksologi.net/

Lykke til

Annonse

Tusen takk for tipset. Tror nok ulike ting funker for forskjellige mennesker. Selv er jeg utdannet Reikimaster, og har en venninne som er det samme. har både gitt og fått veldig mye reiki, det har hjulpet på mye rart (mens for de jeg har gitt til da....) - men dessverre har det ikke hjulpet meg til å få noen spire. Har gått til akupunktur i ett år, men heller ikke det har resultert i noen baby... Nå skal jeg endelig til utredning (er i 13. pp) og gleder meg veldig til det!

hei;) jeg er her inne og snikleser litt... og måtte bare fortelle at jeg var hos refleksolog denne måneden, og ble altså gravid. jeg fikk en blanding av fotsoneterapi og akupunktur, og hele behandlingen var rettet mot å bli gravid. det går an å ha flere dager på rad med kort behandling, hvor man jobber for at egget bla skal klare å feste seg. jeg har stor tro på dette!

hvis man synes det er dyrt, så kan man kanskje kontakte læresteder, og få studenter, f eks en student som er ferdig om et halvt år. da har de veldig lite de mangler av studiet, og har gjennomført en del behandlinger. det er da enten gratis el koster lite, og studentene bruker deg i eksamensbesvarelsen sin. studentene må ha gjennomført 50 behandlinger via skolen og 50 privat før de får godkjent utdanninga.

jeg gikk til behandling hos ei som er ferdig om et halvt år, hun var virkelig kjempeflink!

lykke til, til alle dere damer. det gjør inntrykk å lese historiene deres. jeg håper dere alle blir velsignet med en liten i magen snart!

klem

Mitt 'problem' har vært lange ustabile sykluser og korte lutealfaser (progesteronmangel?)

I 5. pp var jeg en gang hos fotsoneterapeut, og i forrige/6. pp hadde jeg tre behandlinger pluss at jeg brukte Progesta-care etter EL. Syklusen ble rekordkort, med EL på dag 25, og jeg ble faktisk gravid!!!

• 2 uker senere...

Har lest masse om akternativ behandling og barnløshet og det virker som om refleksologi funker bedre enn akupunktur, og at den beste behandlingsformen er refleksologi først så akupunktur etter noen behandlinger. Også bra for mannen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...