Gå til innhold

bringebærte-noen som har fått..

Anbefalte innlegg

Skrevet

beskjed om å ikke bruke det fx?

jeg kjøpte det idag, og det består jo bare av naturlige ingredienser. men det står jo at det er kjent for å hjelpe gravide. - hjelper det ikke bare på modning???

og videre står det max tre kopper om dagen, og er du itvil søk lege.

jeg følte bare det var litt motsetninger..?

men så vidt jeg har fått med meg, hjelper det bare til å modnes. er dette riktig??

noen med erfaringer med å bruke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det et par måneder. Det hjelper ikek på modning. Det det skal hjelpe for er styrking av livmoren (for å korte ned og lette fødselen) og styrking av musklene i bekkenområdet. Skal også korte ned på tiden livemor/underliv bruker på å ta seg inn etterpå.

Dette kan være tilfeldig, men jeg la merke til at blodtrykket mitt steg når jeg begynte å ta kapslene (uke 30) og når jeg gikk tom og ikke hadde tatt de på tre dager (i uke 37) var blodtrykket mitt normalt igjen.. Har ikke hørt om at det har forårsaket det hos andre, men ha det i bakhodet i tilfelle blodtrykket ditt også stiger litt...Har nå hatt normalt bt siden kontroll i uke 37 og er 40 i morgen..Det er litt merkelig når man har hatt det høyt en liten stund..

Skrevet

hei!

JEg brukte bringebærte for å bli mykere, viss du skjønner. du skal ikke begynne å drikke den før i uke 37 fikk jeg beskjed om. det sår på pakken også mener jeg.

vet ikke om det var det som hjelpte meg, men jeg fikk så vidt en rift. og var 1. gangsfødene. jordmoren var til og med imponert og lurte på om jeg hadde gjort noe spesielt! dadada BRINGEBÆR TE!!!:-)

kommer til å drikke det nå med:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...