Gå til innhold

Hmmmm, er Teutonia softbagen liten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt Mistralen med softbag, venter baby i desember, og nå begynner jeg å få hetta for at bagen er så liten at det ikke blir plass til vinterpose...! Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, når du får baby i desember er det ikke noe problem! Jeg har hatt oktoberbaby med Teutoniavogn og har brukt mykbagen hele vinteren..:-) Denne gangen har jeg junibaby og har en Teutonia dunpose OG en voksipose som begge får plass oppi... Vet ikke om det holder hele sesongen, men tror ikke det er så langt unna ;-) Ta det heeelt med ro, hehe..!

Skrevet

Oi, så bra! det var gode nyheter. Gleder meg til å ut og trille den lille, har vært og kjøpt gode vinterstøvletter som skal kunne gås mye i i all slags vær! Uvant å måtte tenke på at skoene skal være så og så praktiske og ikke med så høye hæler og så videre, for her skal det trilles! :-D

Skrevet

tenkte å bruke skinn og dyne på de første turene i softbbagen, så bruker jeg voksien etter at bagen er for liten, er redd det blir litt for kompakt med voksien i softbagen,må hvertfall åpne den som bag da, så det kommer inn luft. kan ikke koke barnet heller.

Skrevet

Hva slags farge har du på vognen og hvordan har fargen holdt seg?

Skrevet

Jeg har sort med grå og limegrønne detaljer og fargen holder seg helt supert. Men denne vogna er kjøpt ny i juni da, den jeg hadde til førstemann var litt sånn blank grå og mørk grå og holdt seg også veldig godt. Men jeg var og er veldig bevisst på å ikke lagre vogna ute hele tiden, tar den inn når ungene ikke ligger i den og lagrer den tørt og ikke for kaldt... Kjempefornøyd med begge vognene..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...