Petronella♡mor til to Skrevet 30. september 2006 #1 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg har inntill nå hatt myyye melk. Nesten konstant melkespreng. Den siste uka har jeg vært litt dårlig på å pumpe når jr har fått mme (da jeg feks har vært på trening). Har ikke helt tenkt på konsekvensen i og med at jeg har hatt så inmari mye melk. Har uten prob kunnet pumpe 200-250 ml av gangen. Plutselig de siste par dagene har puppene virket så tomme (jeg tenkte bare at det var deilig at det ikke sprenger hele tiden) men jr blir raskt litt missfornøyd. Testet pumpa igjen i dag (pumpet 5 ganger i dag og får ikke ut mer enn 70-100 ml), jr har måttet få flaske etter puppen flere ganger. Nå er jeg litt fortvilet og lurer på om jeg har "rota det til". Hvordan skal jeg få tilbake melka og er det mulig? Har som sagt pumpet flere ganger i dag uten at det ser ut til å hjelpe, hvor mange dager vil det i så fall ta før melka er tilbake. Vil så gjerne fullamme en stund til, jr er 4 mnd neste mandag. Håper noen kan svare på mitt hjertesukk... (( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6511626-plutselig-d%C3%A5rlig-melkeproduksjon-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 1. oktober 2006 #2 Del Skrevet 1. oktober 2006 Dere har vel bare oekedoegn, tro paa det (det er jo bare forbigaaende!) hold tilbake flaskene til (desperasjon) sent paa ettermiddagen/kvelden (tillegg skal vaere fast foede og ikke mme etter 4mnd, forresten!), og slapp av, stresset holder enda fastere paa melken. Mensen eller graviditet, eller salvie/peppermynte kan paavirke melkeproduksjonen, forresten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6511626-plutselig-d%C3%A5rlig-melkeproduksjon-hjelp/#findComment-6513623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå