Gå til innhold

Emre..


&KJ&

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri hørt det navnet før jeg. Jeg er nok en som liker mer sånn "vanlige" navn.. eller poppis navn.. :) Emre er ikke det verste navnet jeg har hørt. tenker det blir finere når man får "smakt" litt på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emre er fint,og liker dere det begge to

så gå for det !

 

Flott at junior slipper å dele navn med 2-3 andre gutter i klassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, tar gjerne i mot flere også :-) Vet at det er et litt spesielt navn, så det må tenkes nøye gjennom hvis det faktisk er en gutt som kommer ut til slutt. Navnet i seg selv er nydelig, men vil ikke at han skal måtte "slite" med et sært navn heller. Har vurdert Endre og, men Emre klinger bedre i mine ører. Eneste er at navnene lett kan forveklses og at Emre fort blir til Endre for dem som ikke har hørt det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt på Emre selv til gutten vår, men følte at det på en måte "manglet" noe... Litt "tomt" og "svevende" på en måte... Men så fikk jeg høre navnet Emrik, og falt for det. Så gutten vår på 7 uker heter det, og vi har fått mange positive tilbakemeldinger selv om det er et lite brukt navn. Så kankje det kan være en idé? (Hadde aller mest lyst til å kalle han Jakob, men det var "opptatt".(Kjempe fint navn!!!))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill, Emrik går herved inn på listen min. Jeg har hørt det før her inne (sikkert fra deg), men hadde glemt det ut. Nydelig navn som må smakes på, men som blir bare finere og finere. Gir ikke slipp på Emre, men alle alternativer må vurderes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå for Emre!!! Det er valget vårt hvis jenten vår i magen plutselig skulle vise seg å være en gutt. Synest navnet er nyyyydelig. Filip heter storebroren her. Men gå for Emre dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...