Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Blir helt kvalm av disse GULLI innleggene.... Har vært her en stund (jada derfor er jeg anonym nå) og har derfor fått med meg alle drittkommentarene fra Gulli. Mens NÅ ..det er ingen som får så mye postitiv resons enn henne..(sjekk Skravlesiden).. Folk er så smiskete og positive at det er helt kvalmt, litt sånn heltestatus har hun fått... Greit at folk skal få en sjanse, og for all del hun har jo skjerpet seg kraftig...men det er måte på da....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Takk for at du sa det jeg tenkte ja:-)
Kristannaa Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Er jo sikkert for å slippe å sette i gang kranglinga igjen da..og det funker jo:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 er mye kosligere når ikke noen fyrer noen andre... selv om gulli har vært ekkel før så er det godt at alle hever seg over det for å skape god stemning... Fint at det er stort sett voksne folk her inne!
Sunniva- og Majamamma Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Men er det ikke bra at stemningen er bedre, da? Synes ikke hun har noen heltestatus, men det viser heller at mange her inne hever seg over det hun har skrevet før. Og det er jo raust og flott, synes jeg. Kanskje hun har hatt det fælt med seg selv, og at hun angrer nå... Det er jo bare spekulasjoner, men jeg synes heller vi skal være glade for at ting forandrer seg! Jeg er i hvert fall det :-)
Dotten Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Har akkurat kommet inn hit jeg, så om det er bl.a. meg du hinter til.... så har ikke jeg fått med meg "Gulli" før. Jeg svarer bare på de innleggene jeg vil, uavhening av hvem som har skrevet dem.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Heltestatus??? Hun er jo i fødsel nå, er ingen frekke innlegg idag?? Greit hun har hatt sine innlegg som ikke er så fine, men nå er det da ingenting å klage på?
Gjest Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Ja,giiiiiiiiiid..jeg er helt!!! med min smekre kropp!!!
lana<3 Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Dette er akkurat hva jeg sikter til...drittkasting og anonym knapp!! Har dere noen å klage på så ik vær så feige å gjem dere bak anonym knappen...
Thea og Erle Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 Kan vi ikke bare stopp der. Håper ingen gidder og skrive innlegg etter dette. Bare å stoppe før det er i gang igjen. Jeg tar absolutt ikke parti for noen her. Har fått med meg hva hun har skrevet og det imponerer ikke meg. Svarer ikke bare. Så at det i det siste har vært rolig her og det er jo koselig. Vi er da "voksne" jenter som gleder oss til å få babyen eller bli gravide.
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #11 Skrevet 1. oktober 2006 tror ikke hun har noen spesiel status....desutten kan det være mer til en historie en du vet....
Emmilo Skrevet 1. oktober 2006 #12 Skrevet 1. oktober 2006 Dette har gått meg helt forbi... men jeg dropper som regel de innleggene jeg synes er barnslige eller provoserende. Gidder ikke legge så mye oppmerksomhet på det liksom. Men nå blev jeg litt nyskjerrig...
tutsi 77 Skrevet 1. oktober 2006 #13 Skrevet 1. oktober 2006 Enig med Emmilo..dette har gått meg hus forbi..har vært aktiv her endel, men ikke fått med meg hvem gulli er og hva hun har skrevet..ble også litt nyskjerrig..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #14 Skrevet 1. oktober 2006 Gulli provoserer med sine innlegg -og får MYE positiv respons. Jeg provoserer med anonym-knappen -og får kjeft! Gulli har oppført seg helt IDIOTISK hele den tiden jeg har vært her. Svarer ALDRI på hennes innlegg!! Og jeg gidder ikke å lure på om hun har det bra, eller er i fødsel eller hvor pokker i h...... hun er!!! Hun har ønsket mange av oss direkte vonde ting (som f.eks SA). Det eneste jeg kan si om det er at jeg håper hun en dag får "sitt" igjen. Håper det er sånn at ting slår tilbake på en selv! Den oppmerksomheten hun får er UFORTJENT!!!!
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #15 Skrevet 1. oktober 2006 har ikk vært her så lenge, bare sia isommer, å har enda ikk lest et eneste innlegg av gulli.. dem må ha gått forbi meg.. så eg ane ikke hvem gulli er, eller hva hun skriver, så kan ikke si noe annet enn, hei på deg gulli? kæm faen e du?? eg e ho lene. sånn - har vi offisielt møttes nå da?
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #16 Skrevet 1. oktober 2006 å vil bare si at sånne folk som ANONYM her, det er sånne mener oppmerksomhet er ufortjent, men likevel gjør så mye for å holde denne tråden oppe, å gir den mest oppmerksomhet... visstnok maaaange svangerskapshormoner ute å går her....
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #17 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg synes det må være lov å si sin mening uten at det skal bli oppfattet som at man er ute etter å lage krangel. Dette blir litt sånn "nå må vi gå på tå hev for ikke å provosere Gulli" Det hele er jo litt komisk Gulli har ønsket mange de vondeste ting, men hun er den som nå får mest respons i positiv retning. Sjelden svarer hun hyggelig på andres tråder, hun legger kun ut egne.. Innimellom legger hun litt provoserende vekttråder, tror hun liker litt krangel jeg... Blir litt komisk når folk er så overhyggelig mot henne tross alt hun har sagt her inne.... Men for all del jeg synes hun er litt tøff Det er de som alltid følger opp og svarer overhyggelig jeg ler litt av... Storsinnet..hmm..
-MtG- Skrevet 1. oktober 2006 #18 Skrevet 1. oktober 2006 Det kan jo hende folk her inne prøver å være snille mot henne når hun er snill? Er jo ikke så dumt å vise at det lønner seg å skrive hyggelige ting istedenfor sånne innlegg hun la ut før. Jeg synes det er positivt at hun har forandret seg og synes hun skal få pluss i boka for det. Det er mye hyggeligere her inne nå
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #19 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er en av de.Ønsker henne på føden så slipper vi henne her. Må le av hele henne for hun legger ut ene etter andre innlegg, men svarer aldri på noen innlegg som kan ha med henne. Feks jeg lagde ett innlegg om de som var fødeklare i dag. Der svarte hun ikke, men to sek etter kom innlegg fra henne om vekt og klær og bla bla. Hun har ett problem og det vet de fleste som har vært her en stund. Bare å jatte med eller droppe å svare.... Hun er jo kun ute etter f..n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå