Gå til innhold

Bare dager etter eggløsning men synes allerede jeg er *annerledes*

Anbefalte innlegg

Hei dere. ja da er jeg igang med å prøve å få til en til.. sammen med ny kjæreste som ikke har noen fra før.. blir sååå spennende. :)

Vi hadde sex for første gang uten å *hoppe av* sist eggløsning.. eller rettere sagt en gang 4 dager før eggløsniing og en gang 2 dager før eggløsn ing.

hadde eggløsning for 4 dager siden.. går det an at jeg allerede kan kjenne noe?.. har murringer nederst i maven.. og veldig *hard* der nederst.. litt lik mens smerter .. men svakere og hele tiden.' har vært bitte litt blod sammen med urin.. et par dager nå.. men ør lite.

så kjenner jeg meg annerledes..går det an?.. :).. hvor lenge skal jeg vente før testing?..kan noen fortelle meg de tidligste symptomene .. og når de kjentes?

Fortsetter under...

Med snuppa(som nå er 2 år og 4 mnd) gikk det en uke etter sexen på el-dag vondten at jeg viste jeg var gravid. Hele kroppen min var rar, jeg bare kjente at jeg var gravid. Jeg testet flere ganger, men negativ, først 10 dager ikm testet jeg positivt. Dette var 1 pp, nå er jeg i 15 pp *sukk*

Ang testing hadde jeg ventet til ikm dagen. Jeg hadde murring i magen, knall ømme bryst, litt forstøret brun ring på brystet og var gravid i hele kroppen...hehe

Tvi, tvi:)

Ja jeg forstår nesten at jeg må vente litt til før jeg tester :)..murringen er der hele tiden.. men har ikke ømme bryst.. men uff der er jo så altfor tidlig..takk for svar :))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...