Gå til innhold

de inntense mensmurringene dere................???

Anbefalte innlegg

jeg hadde EL mandag som var... hmm hvilken dato blir det da?? (25.?) samma det, mandag som var.... har kjent litt stikkinger inni mellom.. men siste døgnet så har murringene vært mer og mer inntense.... har aldri menssymptomer før dagen før tanta, tidligst...

fortell, hva tror dere... hehe.... klarer ikke sitte med bi\ukseknappen åpen liksom........

har litt vondt i puppene nå, men det er mest fordi jeg har klemt og kjent etter symptomer kanskje.... hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6510860-de-inntense-mensmurringene-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hehehe... man vet liksom hvordan svar man vil ha da.....

jo spist snop... vært på toaletten og er faktisk litt bedre......................................................................................................................................................................................................hehehe... ja ja.. men har murringene enda altså...

ja lykke til med murringene da sanne... hehe

gjett om da du..........

blir sprø av meg selv...

så sier jeg til sambo...: nå er det sånn og nå føler jeg sånn og nå kjenner jeg ditt og datt.... han svarer:::: ja sånn har det jo vært før også da jenta mi...

men det har jeg glemt vettu.... vil liksom at alt skal være et tegn og symptom.... mørkt mørkt!!

hehe... det skjønner jeg.. men jeg klarer ikke la være jeg da....men men... jeg skal ikke INN før jeg har spire i magen, men hvis ikke det skjer så kanne det jo faktisk hende jeg åker inn av andre grunner ja... går jo på veggen..

Annonse

ahh..det gikk bukseknappen min opp og...fader så vondt jeg fikk...har stikket i flere dager nå..på venstre side..jeg er sikkert gravid...hehehhehehe

Jeg tror nok jeg vil vente med det praktiske jeg..til d har gått minst 12 uker..så jeg er sikker....

hehehe... der kan man se altså...

jeg skulle ønske jeg klarte å vente jeg også... hadde jo SA i mai... men jeg rakk og fortelle til alle i familen og noen fler... min mormor rakk jo å handle inn klær og litt av hvert hehehehehehhee

sånn er vi i min familie... klarer bare ikke å vente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...