Gå til innhold

November: Hva er deres plager?


Tildemana

Anbefalte innlegg

Jeg selv har vært veldig frisk.

 

Men har mye van i kroppen. Av og til våkner jeg av at den ene armen er så vond. Da har jeg sikkert ligget på den eller noe. Det gjør så vondt at jeg ikke får sove før den er normal igjen. Og jeg får vondt i hendene om jeg bærer en pose, eller holder i en paraply.

 

Var på svømmehallen med de to eldste i dag. go det pøste ned da vi gikk til bilen etterpå, som stod litt unna. Da hadde jeg skikkelig vondt i hendene, siden jeg bar en bag og holdt min paraply. Samtidig som jeg har kynnere go må skikkelig på do!

 

Jeg sover alltid som en engel etter å ha født. Sover så godt da enn på slutten av graviditeten.

 

En annen slitsom ting er jo doflyinga, Det går også utover nattesøvnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har egentlig ingen plager bortsett fra bekkenet...og at det begynner å bli tungt...hehe!!!!!!!!!!

 

Lykke til jenter!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også utrolig mye vann i kroppen, opp 21 kilo i vekt..... har også bekkenplager, hadde ikke det i forrige svangerskap, men legen mente at det var pga. at det var litt tett mellom de to (minstejenta ble 2 i september) ellers så er jeg utrolig klar for at knøttet vårt skal komme ut nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- halsbrann

- vann i kroppen (inkl. stive fingre - kjennes som alle fingrene er forstuet når jeg står opp om morran)

- litt øm i bekkenet

- innimellom litt pustebesvær og/ eller ømme ribbebein pga. heftige spark i magen

- generelt dårlig form

 

Men ELLERS så går det så fint, så. Er nå 32 uker på vei, tulla vokser som hun skal. Fødte en liten pjokk på 1500g ved 33 uker forrige gang, og det viste seg at morkaka mi var morken. Så jeg priser meg lykkelig for at denne ungen vokser bra, og forhåpentligvis holder seg på plass til palnlagt keisersnitt om 6 uker..... (Må ta keisersnitt pga. kompl. forrige gang.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei - et lite tips vedr sopp. Jeg var mye plaget med det tidligere, men det ga seg da jeg sluttet å bruke truseinnlegg. Nå vet jo ikke jeg om du bruker det, men skriver dette likevel i tilfelle du eller andre gjør det. Fikk det tipset av noen andre - det blir visstnok litt for varmt og klamt med truseinnlegg og det liker soppen. Jeg legger nå heller litt toalettpapir i trusa hvis det kommer utflod - men det rare er at mengden utflod ble redusert etter at jeg sluttet med truseinnlegg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...