Madelen0 Skrevet 30. september 2006 #1 Del Skrevet 30. september 2006 Er i min 22 uke har, vi har veldig lyst til å se barnet på 3d. Vet noen hvor mye det koster og om det er noen plasser i Tønsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse1980 Skrevet 2. oktober 2006 #2 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei Anbefales ikke 3D UL før imellom uke ca 26-34. Du bør vente, da man ikke ser så mye enda. Koster mellom 1000-1500. Nærmeste stedet er nok 3D på majorstuaklinikken i Oslo. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j@mmen Skrevet 2. oktober 2006 #3 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nøtterøy ultralydsenter er det noe som heter. Der tar de 3d ul. Har lest på nettet et sted at det koster 750 kr. Har ikke vært der selv, har ikke bestemt meg om jeg skal ta en ekstra ul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 2. oktober 2006 #4 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nøtterøy er i Tønsberg.. Koser 750 og da får du med bilder og dvd! Hørt bare positivt om stedet! Tlf nr er: 33 40 75 83 Anbefales mellom uke 24 og 30.. Jeg har selv bestilt time i uke 25! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storenurk Skrevet 2. oktober 2006 #5 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei Vi var på nøtterøy forige uke og kan anbefale det på det sterkeste. Det kostet 750kr da fikk vi med bilder og cd med film av alt som vi fikk sett. De anbefaler at fosteret er run 25 uker for å få penere bilder, da barnet har mer fett på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelen0 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 4. oktober 2006 Heisann. Tusen takk, har tenkt veldig på det, å har kjempe lyst. Må bare vente ett par uker da. har termin 06.02.07. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mona_k og lille brage;) Skrevet 9. oktober 2006 #7 Del Skrevet 9. oktober 2006 hørte fra ei vennine som var på 3d i uke 28 at hun heller ville gjort det "litt " tidligere fordi baby var blitt så stor der inne at de ikke fikk sett så mye av ham. hun ville heller ha gjordt det i uke 26 =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindamoren Skrevet 9. oktober 2006 #8 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tok 3D-ultralyd på Majorstuaklinikken i uke 20. Dersom du skal ha med full fosterdiagnostikk; som du sikkert allerede har tatt gjennom den offentlige ultralyden, koster det 1500. Jeg tok ultralyd uten det, og det kostet kun 500. Det var da en saunograf(Tror jeg det het); en kar som var spesialist på røntgen og ultralyd, som tok det. Fikk med cd-rom med bilder og film. Kjempegøy, men det var litt utydelig, så det er nok best å vente til uke 24-34 slik de anbefaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå