Gå til innhold

noen som ikke har fortalt enda?

Anbefalte innlegg

Vi bestemte oss for at denne gangen skulle vi holde det hemmelig så lenge vi kunne. Det er kun tre stk som vet det, min søster, ei god vennine å sjefen.(måtte si det til han når jeg måtte inn på sykehuset for innvendig ul, ble borte fra jobb)

Med vårt 1 barn, fortalte vi det ganske raskt, å da ble jo svigermor veldig ivrig å bare måtte fortelle til alle sammen, selv om vi sa at de kunne holde det for seg selv en stund. Men det er vel spennende å bli bestemor for første gang da.

Begynner å bli vanskelig å skjule det, for litt siden hadde samboeren min søskenbarntreff, å alle spurte om jeg var gravid siden jeg ikke drakk. svarte; neida går bare på smartestillende for ryggen, så jeg kan ikke ta piller å drikke samtidig.

Nå er vi bedt i 2 gange 30års dag, så jeg vet ikke hvilken unnskyldning jeg skal komme med da!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6510184-noen-som-ikke-har-fortalt-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kun fortalt det til mine foreldre og 3 gode venninner. Velger å vente en uke til før jeg forteller, vil ha det hemmeligt lengst mulig:). Er nå 13+3 på vei, så magen vises godt, men kler den litt inne;)

Du kan bare si at formen ikke er helt topp, f.eks hodet verker. Er det de samme folka, hvis ikke er det ikke noe de lurer mer på:) lykke til

Vi har sagt til 5 venninner,2 søstre av meg og 1 bror av han..Min mamma så d på meg,og svigermor trur åsså at hu ser d på meg,men vi har ikke bekreftet det til noen av dem....Skal ikke bekrefte d riktig enda..syns ikke det er vits i det,sidne det ikke vises noe enda. Sist vistes det i ca 5.-6. mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...