Gifteklar:0)) Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Er i uke 25, var på butikken i dag, men måtte skynde meg hjem pga at jeg er plaget med svimmelhet. Holdt på å svime av. Er så sliten i musklene i ryggen at jeg ikke lenger vet hva jeg skal gjøre. Sitter her med bihulebetennelse gjør jeg også. Holder på å dø hver gang jeg bøyer meg ned. Typen er dratt på fest og jeg sitter og kjeder meg!!! Huff.Må bare syte litt.
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 heisann! drittkjipt me en sånn dag da..og enda verre når man er alene! ingen du kan besøke da? håper du snart blir bedre. godt at du i det minste kan bimme leii da! masse bli frisk-støv..*************************************************/////******************************************************************!!! lykke til da!
Gifteklar:0)) Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2006 Nei, har en datter her hjemme så må nok holde meg her.Er det foresten noe medisin man kan ta mot bihulebetennelse når man er gravid?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Vet ikke...hadde prøvd saltvannspray jeg! Go bedring!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 jada,men da må du nok snakke med legen din..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå