Monath26 - mamma til 4 Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Endelig blir det snart min tur å bli litt bedre kjent med beibisen jeg bærer på. Fikk ikke høre hjertelyden hos JM da jeg var der i uke12, så UL blir kjempestort for meg og kjæresten min. 24.oktober!!!!!!YEAHHHHHHH, blir spennede med UL...
snartmammapåny Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 jeg gleder meg og:) skal 3 november... Føles som en evighet til, men tiden går jo så fort så Følest utfolig godt å skulle "møte" babyen for føste gang:) (var heldig å hørte hjerte hos jm i uke 12, d føltes veldig deilig. Men er jo så lenge siden nå så skal bli godt å få sett den lille snart og:))
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Gratulerer med UL brev i posten.. Det er sååå herlig å få en dato å se frem til.. Jeg fikk brevet mitt i uke 13.. og nå er det endelig straks min tur. Jeg skal på onsdag, 4 okt.. Gleder meg vilt!!!!!
lillebølla Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Gleder meg vilt jeg også. Fikk endelig brev for en uke siden og skal den 18. oktober:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå