Tildemana Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Jeg har 8 uker igjen, men jeg er høygravid så det holder. Fatter ikke hvordan magen kan vokse i enda 8 uker til. jeg føler meg helt stappa. Det er tungt nå, og jeg begynner å glede meg til å få det overstått, faktisk. Selv om jeg har vært bevisst på å ikke ha det travelt, for erfaingsmessing så er denne babyen plutselig 1 år allerede. Derfor har jeg bare kost meg med magen og sparkene. Men nå er jeg stooor, og med 4 andre barn i huset, blir det ganske tungt, ja. Er ellers i god form, heldigvis så jeg klager ikke. Men det gjelder bare å ikke spise et gram for mye, ellers er jeg redd jeg sprekker:o)
-Helen- Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 du er ikke alene om å være sprekkeklar jeg har termin 6/11 men har de siste ukene blitt diger! kan ikke vokse mer, så satser på jeg føder litt før tiden
Tildemana Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2006 Ja, jeg har ikke termin før 24 november. Jeg håper jeg føder før det. Har aldri gått over tiden før iallefall:o) Men i morgen kan vi jo si " i neste mnd er terminen!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå