Gå til innhold

Oktober: Det har roet seg...Noen som veit???


Puttipluttipott*har født*

Anbefalte innlegg

Har hatt masse kynnere fra uke 15. Siste 3 ukene har jeg hatt en del menssmerter i rygg og mage. Babyen har vært i 100... Men nå har liksom alt roet seg. Kjenner barnets bevegelser, men er myyye roligere, kynnerne og mensmurringene har også roet seg betraktelig. I tillegg har jeg blitt ganske snufsete og har ikke det fødeoverskuddet mange snakker om rett før fødsel. Flere som har/har hatt det slik? Er det allikevel et tegn på at noe nærmer seg? Har blitt ganske snørrete og er derfor litt slapp, har hørt at kroppen ikke vil legge ut på fødsel før jeg er frisk og har fått overskudd igjen. Eller er det helt feil??!! Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kynnere og mensmurring kan nok dessverre pågå i flere uker, og bevegelsene blir jo roligere etterhvert som plassen blir mindre.. Men kroppen driver jo å klargjør seg og det er jo positivt..

 

Har ikke hørt om det med sykdom før, mange er jo snørrete heel svangerskapet, men kan jo være noe i det dersom man blir veldig dårlig, ikke vet jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne like godt vært jeg som skrev innlegget føler jeg ;) Brygger nok på en forkjølelse kanskje, er rett årstid og da, håper babyen vil ut for det om.... Jeg renser opp med salvannshorn i nesen, SUPERT!!! Har vært mye plaget med slim/snørr men har vært slimfri siden jeg skaffet meg hornet(ca.3måneder siden).... ANBEFALES!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er feil Det er jo mindre plass i livmoren og helt naturlig å kjenne mindre bevegelser. Men det skal som regel være jevnt med liv, om ikke kraftige spark - så en del bevegelser :o)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...