Gå til innhold

Lager oss selv hysteriske og bekymra... tror jeg da...

Anbefalte innlegg

Jeg lurer ofte på åssen bestemødrene mine hadde det når de gikk gravide jeg... de må ha lurt på mye de og!

Syns jeg ser noe nytt å bekymre seg for daglig jeg... uvaska frukt, katteavføring, listeriabakteriene, b-streptokokk, dødfødsler, senaborter, for ikke å snakke om alt som kan skje ellers, og spesielt i første trimester.

Syns det er leit at vi har det sånn, når dette skal være så naturlig og fint og vi skal kose oss... flere som meg eller er det hormonene mine som har fått årer å renne i igjen nå? =) Hihi... er VELDIG takknemlig og veldig ydmyk for at jeg har blitt gravid:-) Men skal da vel ikke bekymre vettet av både meg, faren og bebis for det???

Fortsetter under...

Hei

Enig med deg, alt er farlig for dagens gravide. Blir egentlig bare mer og mer slitsomt fordi det er jo plutselig en risiko med så mange ting!!

Jordmor sa til meg da jeg var hos henne at jeg måtte for all del ikke gå og kjenne etter og søke etter symptomer på netter, for da kunne jeg gjøre meg selv gal av bekymring!!

Jeg tror nok at det skjedde mye fælt med gravide for 50 år siden også men i dagens asmfunn så er det nesten om å gjøre å blåse ting store og SKREMME hverandre mest mulig!!

Rare greier og egentlig utrolig trost at det er sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...