VirreVirre Skrevet 30. september 2006 #1 Del Skrevet 30. september 2006 Hei, jeg har ikke skrevet ned tempen min denne mnd, så jeg kan ikke vite noen ting sikkert. Tror jeg hadde EL forrige onsdag eller torsdag, da var tempen steget fra ca36.6 (husker bare den første desimalen) til 36.8. Nå de siste dagene har jeg hatt temperaturer på over 37. tror jeg har hatt opp i 37.11.. kanskje høyere Poenget mitt er; jeg har aldri hatt så høye temperaturer i lutealfasen min før. Og det virker jo som om den har steget ganske mye i LF. Hva tror dere, er dette normalt? Jeg kan legge til at jeg har litt vondt i halsen for tiden, og hoster en del.. Kan det være derfor tempen stiger? Jeg har jo ikke feber, men kan det være en slags "nestenfeber"?? Huff, at jeg gidder å spørre om dette er jo helt despo. Jeg kan jo bare vente noen dager og se om mensen kommer da... Sukk, for et liv! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6509314-temp-over-37-syk-eller-gravid-eller-ingen-av-delene-hjelp-meg-noen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå