Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #1 Del Skrevet 30. september 2006 Etter masse frem og tilbake, har vi bestemt oss for Aleksander, men i dag kom sambo hjem og han hadde tenkt så mye på navnet Anders....vet ikke jeg.....hos meg poppet det opp Espen. Hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #2 Del Skrevet 30. september 2006 Alexander med x og Anders er kjempefine navn. Har Alexander som et alternativ vi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 30. september 2006 #3 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg syns nok kanskje Anders er finere enn Aleksander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 30. september 2006 #4 Del Skrevet 30. september 2006 Anders er det fineste navnet av de du nevner! Liker det veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 1. oktober 2006 #5 Del Skrevet 1. oktober 2006 Av disse tre liker jeg Anders best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #6 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hmm, nå må jeg visst i tenkeboksen igjen....takk for svar jenter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 1. oktober 2006 #7 Del Skrevet 1. oktober 2006 Nicita73, hvorfor er du anonym her da? Aldri skjønt vitsen med den anonymknappen, man kan jo skifte nick nett som man vil Har svart deg på oktoberklubben jeg da, ville bare inn å kommentere, he-he, fritidsproblemer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katoes Skrevet 1. oktober 2006 #8 Del Skrevet 1. oktober 2006 Espen er et fint navn. Ikke så mye brukt nå om dagen. Det ville jeg ha tatt av de alternativene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicita73 Skrevet 2. oktober 2006 #9 Del Skrevet 2. oktober 2006 He he, var ikke meningen, bare kom borti knappen når jeg skulle lagre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå