Dotten Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Vil du se om jeg får en liten i magen snart? Jeg 160471 Han 270564 Går ev. fødsel greit Endte med ks sist. På forhånd tusen takk Klem Dotten
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Hei dotten Får opp graviditet i januar, jeg, men håper det blir før.. xxxxxxxx Får frem engstelse og usikkerhet hos deg. Fødselen vil kanskje oppleves som vanskelig for deg, men tror dette ender med vanlig fødsel, ja... mulig trekker det litt ut i tid, men får opp bilde av deg og bebiss, godt fornøyde begge to;0) Håper dette stemmer, da...lykke til!
Dotten Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2006 Tusen takk for svar. Hjelp Kan ikke helt se for meg at jeg har engstelse og usikkerhet, da forrige svangerskap gikk som en drøm, og jeg var ALDRI engstelig Er en ganske "laidback" (eller hvordan det skrives) person.... Men klart ting kan sikkert forandre seg. Driver å tenker fælt på om jeg skal kreve ks neste gang, men har også lyst å prøve og føde normalt. Ikke lett dette. Okei. Satser på at det ikke blir verre enn forrige gang i hvert fall. Da holdt jeg på med rier hvert 10. min i 4 døgn, før ks. Puh! Vel, kan du se kjønnet? Takker og bukker og god natt
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Hei igjen dotten Å, må bare få presisere at jeg enset engselse i forbindelse med fødsel, ikke svangerskap.. Må bare fortelle deg at jeg hadde ks første gang, og var usikker på om jeg skulle kreve det neste gang også...men valgte å følge råd om å forsøke vanlig fødsel. Og det er jeg jammen glad for! KAn ikke sammenliknes. Var i myye bedre slag etter de to neste fødslene, og følte at jeg umiddelbart kunne ta vare på mine små selv, uten hjelp fra helsepersonell. (og det føltes topp:0) Etter det jeg får opp her blir fødselen ikke så langvarig, men kan nok nærme seg ett døgn? Og jeg får opp en nyydelig guttebebiss. Lykke til.
Dotten Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2006 Okei.... Skjønner. Grudde meg ikke til forrige fødsel.(Visste jo ikke helt hva jeg gikk til....). Visste jo det ville bli vondt, men ikke HVOR vondt, så jeg "gadd" ikke grue meg. Vel, får håpe jeg ikke får total angst for neste da Synes ks var helt greit jeg. Var oppe å gikk etter 4-5 timer. Var selvsagt noe vondt. Spes å reise seg og legge seg ned, og jeg måtte stå oppreist for å klare å løfte opp snuppa. Men, er jo veldig nysgjerrig på vaginal fødsel, og jeg VET jo at man kommer seg mye raskere. Et døgn skal jeg nok tåle!! He, he. Blir spennende å se om du får rett uansett da. Både ang. graviditet, fødsel og kjønn på baby. Tre andre har spådd meg her inne før, og da blir jeg gravid i løpet av våren og med jente.... Har jo jente fra før, så om det blir gutt eller jente spiller jo ingen rolle. Vil bare ha et velskapt barn. Tusen takk!
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2006 Bare dytter litt sånn at du kan lese svaret om du ikke alt har gjort det Takker igjen!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Ønsker deg all mulig lykke til! *klem*
Surk Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 heisann!! lurer på om du vil spå meg og!??? eg 281182 han 180478 hadde EL søndag!!! evt ka kjønn det blir??? klem fra
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2006 Tusen takk Channelle2 Surk, legg inn et eget innlegg du, så ser hun det Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå