Gå til innhold

hvor er mensen blitt av?? noen som gidder,evig takknemmlig..

Anbefalte innlegg

skulle hatt mensen for 4 uker siden,begynner å bli småirritert nå for den har alltid vert regelmessig, å nå er den blitt helt koko..

er født 09.12.82.lurer på når jeg får den?? har hatt mensen smerter i 4 uker nå,men ingen blødning...

takker for svar..

Fortsetter under...

går ikke på noe prevansjon næi.sluttet på de for 3 mnd siden,har hatt regelmessig mens etter d...

har en gutt fra tidligere forhold født 03.07.05.

jeg 09.12.82.

sambo 04.10 82

håper du har tid=O)

Sjangse for graviditet då..Skal sjå eg.Fekk veldig tydelig opp graviditet med ei jente på deg no.Har du merka noko sjølv som skulle tilsei det?Trøtt,litt kvalm,humørendringer?Ser ut slik for meg som du gjerne aner noko.Stemmer det?

har følt meg litt annerledes ja.tok en gravtest for snart 14 dager siden men den var negativ. føles som jeg skal ha mensen hele tiden,har småmurringer i rygg og underliv.. ser du noe mer?????? evig takknemmlig..takk for at du tar deg litt tid..

Annonse

Får opp positiv test hos legen.Etter eigne erfaringer så er det jo veldig typisk tidlig tegn den murringa i rygg,og underliv då.Får opp eit greitt svangerskap,og ei velskapt jente på dere.Kan det stemme at den lille kan bli mørkhåra?Har litt hår når ho er født og ser det ut som.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...