Leola Skrevet 30. september 2006 #1 Del Skrevet 30. september 2006 Vet ikke kjønn, og klarer ikke finne noe jeg virkelig liker. Eller det vil si av gutt så liker jeg Tobias og Lukas. men Lukas heter nabo ungen som er født samme år, og Tobias blir alt for likt Mathias. Jentenavn liker jeg Emma men irriterer meg over at halve Norge heter det. Å så liker jeg Sofie. Flere forslag? Vil ikke ha sånne superduper spesielle da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #2 Del Skrevet 30. september 2006 fine navn alle du har nevnt, her er en liste med navn jeg syns er fine: Julie Anine Linnea Emilie Sara Mille Eline Maiken Marielle Adrian Matheo Sebastian Marcus Sander Ulrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. september 2006 #3 Del Skrevet 30. september 2006 Julie - men det er jo veeeeeeldig mange som heter da Mathea Maria Elise Amalie Linnea Maren Kristoffer Martin Marius Mats Sindre Sondre Benjamin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 1. oktober 2006 #4 Del Skrevet 1. oktober 2006 Navn jeg synes passer sammen med Mathias: Niklas Anders Daniel Johannes Petter I samme stil som Tobias og Lukas: Sebastian Bastian Gabriel Jentenavn: Marie Thilde Emily Stella Mathilda/Mathilde Emmeline Sofia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå