Gå til innhold

Applaus til "Expat" !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg ville rose deg for at du alltid er så behjelpelig, særlig her inne på ammedebatten og når det gjelder amming !

Det er så flott at du alltid orker svare, sikker på mye av de samme spm. om og om igjen ! ! !

Er sikker på at dere andre også har lagt merke til det, så herved applauderer jeg til deg :)

Klem fra ei som har hatt glede av din hjelp !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg på, takk skal du ha Expat, du er topp! Har fått mye hjelp her inne også av andre. Flott forum!

Skrevet

og blomman :) takk til dere begge to :)

Skrevet

JA virkelig blomman også !!!! STOR APPLAUS til deg og ! Super er dere begge to !!!

Skrevet

JA! Stor applaus til begge!

Har nesten fått lyst til å bli ammehjelper selv når jeg ser hvor mye litt hjelp og oppmuntring har å si ifht å komme seg gjennom ammeproblemer. Sjekket oppgavene på ammehjelpen.no, og etter å ha lest her i noen mnd, er det jo mulig å svare på dem :)

Tusen takk igjen!! :)

Skrevet

Ja, dere er enestående begge to!! Tuuusen takk :)))

Skrevet

Henger meg på her :-) Tusen takk :-)

Skrevet

Ja, heia!

Jeg er det ikke siden jeg er utenlands... Blomman er det...

Takk for støtte!

Skrevet

Skriver under på denne jeg også!!!

Har faktisk meldt meg som støttemedlem i ammehjelpen fordi Expat og Blomman er så inspirerende. Vet Expat "kun" er "hobby-ammehjelper" men svarene hun gir er likevel supre :o)

Skrevet

Jeg skriver også under her! Blomman og Expat er helt fantastiske! Ser hvor mye dere hjelper her! :-)

Skrevet

Denne henger jeg meg på! Det er så utrolig bra med seriøse og erfarne ammedamer!

Skrevet

Ja, signerer her. Kjappe og gode tilbakemeldinger

Skrevet

Ja denne er jeg med på!! STOR applaus til dere begge, blomman og expat:-)

Har vært mye til hjelp for meg og mange andre!!

Takk for raske og gode råd; dere er utrolig hjelpsomme:-)

klemmer fra en som har hatt hjelp med både store og små problemer c",)

Skrevet

helt enig:) Har fått myyyye hjelp her!! tusen takk:)

Skrevet

Denne signerer jeg også. Hurra for dem begge...

Skrevet

Ja! :-)

Med på applaus jeg også!

Skrevet

Signerer på denne, og tar av meg hatten :o)

Skrevet

Dankescön, Hallingbrura, hvordan går det nå? Mye styr for tiden oppå alt, eller? Har du fått til å slutte?

Skrevet

Må henge meg på denne!

Jeg sleit skikkelig med amminga de første 2-3 ukene. Hadde skikkelig såre brystvorter, feil sugeteknikk hos lillegutt og feil ammestilling og tja, alt var i grunn feil hehe. Grein og stampa i bakken hver gang det var tid for amming.

Hadde kjøpt inn pumpe og en hel haug med flasker, og var FERDIG med amminga, trodde jeg :)

Men etter en tur her inne og mange flotte tips fra expat og blomman gikk amminga som en drøm!

Nå er amminga en kosestund, og jeg kan ikke forestille meg å slutte! Gruer meg til lillegutt ikke vil ha puppen mer :)

Tusen tusen takk begge to! Hadde det ikke vært for dere hadde jeg kuttet ut amminga, fordi jeg ikke visste måter å gjøre det bedre på! Dere gjør en super jobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...