Gå til innhold

Vet du ikke hva du vil, så kanskje dette hjelper.....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Å bli gravid er en overveldende følelse. Jeg og sambo ble prøvere å etter 4 mnd klaffet det. Selv om graviditeten var ønsket fikk jeg litt småpanikk. Tenkte om dette virkelig var det vi ville, om abort var det rette selv om vi faktisk ønsket å bli gravide. ja det høres helt sykt ut, men slik tenkte jeg.

Jeg sitter her med en jente, det nydeligste jeg har sett i hele mitt liv, på 5 mnd. Jeg elsker henne nesten mer enn hjertet mitt tåler. Jeg vil gjøre alt for henne! Hun er det jeg føler er meningen med mitt liv.

Hvis abort føles rett for deg, ikke vent. Men hvis du er usikker, sett deg ned å tenk på gleden du blir gitt. Et barn, ditt barn! Uansett hvilken situasjon du er i så kan den endres, du kan få hjelp.

Jeg skriver ikke dette for at du skal føle deg som dritt hvis du føler et barn ikke passer i livet ditt. Et barn fortjener ikke bli født hvis det ikke er ønsket mener jeg. Det er ikke rett mot barnet. Det fortjener bedre enn som så.

Men velger du å bli mor, velkommen til den lykkeligste følelsen du noen gang vil kjenne. Gråten blir sårere, kjærligheten blir større, å tankene blir annerledes. Det er stort å bli mor, ikke la deg skremme......

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...