Gå til innhold

Jeg syns ikke det er så lett å tenke på noe annet....

Anbefalte innlegg

.....eller det går i grunn greit, men å la være å tenke på graviditet og symptomer.... det går jo ikke.....

det ligger der å gnager hele tiden.... kjenner etter og.....

også lurer jeg litt da....

for er det ikke tidlig med murringer og og "nedpress" nå, når ikm 8.okt??

Fortsetter under...

kjenner meg igjen i det du skriver! Jeg har IKM fredag 06.10, og jeg har også murringer og nedpress. Har hatt det siden el, som om el-murringene aldri stoppet. Vi får krysse fingrene for oss!!

murringene kommer og går, men har sånn konstant "lett el-press". I tillegg har jeg vært kvalm siden dagen etter el, en uke nå. Tror jeg brygger på konstant "ønsker-graviditet-altfor-sterkt-syndrom".

hehehe

det er smittsomt det syndromet der altså...

men jeg har det sånn at jeg lukker opp bukseknappen pga prss.... (spist for mye kanskje...)

også hehehehehehehe.... jeg har skikkelig overreagert og tydd til tårene... en gang fordi jeg syns sjefen var for lite glad og en gang fordi bror er flink i jobben sin...,............. noe å grine for det da eller??? hehehe

hehe, helt naturlig å gråte for det! jeg gråt av nyhetene i stad, det var bilder av begravelsen til Klungland for to år siden, og politimennene gikk så pent i takt og kirken var så vakker...min kjære sa bare "jeg gruer meg for hvordan du blir når du blir gravid..."

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...