Gå til innhold

Hmm, kan det virkelig være at jeg er gravid nå...??? Samme som på skravlesiden!

Gjest

Anbefalte innlegg

... Uææ... Vært så dårlig de to siste dagene, kvalm, med ekkel metallsmak i munnen, romling/murring i magen, og er helt hard på magen der egg-stokkene er under. (venninna mi sa at det var da hun skjønte at hun var gravid, fordi hun var så hard der).

Hihi, har såå lyst til å teste meg, men det er jo altfor tidlig. Ikm for meg er rundt den 10. oktober... hmm. Er sååå spent! ;-D

klemmer fra

Fortsetter under...

Så koselig å høre. Åja, dere kommer helt sikkert til å høre hvordan det går... hihi... Min ikm er rundt den 10. oktober, så det er vel bare å vente i spenning her. Går bra hvis jeg får mensen også altså. Da er det bare å prøve videre. Men vil ha en spire NÅ!! :-D hihihi

Annonse

hehe,

'du må passe deg for alle disse ønske-symptomene da..

jo flere "tegn" jeg leser om, jo flere av dem syns jeg at jeg har..

siste uken har jeg vært utrolig kvalm, med metallsmak i munnen og med det som virker som veldig harde eggstokker, uggen i magen og vondt i rumpa...

lista er sikkert mye lengre. hihi

men det er jo bare fordi en går og leter etter disse tegnene hele tiden..

men ikke mist håpet LallaWish! :) vi prøvere skal holde ut vi, og så en dag så kjenner vi VIRKELIG hva det vil si å være kvalm og ha metallsmak i munnen, tror du ikke?

(evnt aner vi ingeting før vi plutselig innser at mensen er 4 uker forsinket eller noe.. tihi)

stå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...