Gå til innhold

mistet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg teste positiv for 5 dager siden. I dag har jeg blødd en del. Tror kanskje at jeg har mistet. Går det å teste om et par dager for å se om den fremdels er der? Må jeg til legen for å evt ta ut noe, eller kommer det ut av seg selv....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også mistet en gang tidligere, alt kom av seg selv til meg og det tror jeg ofte det gjør når det er så tidlig. Jeg var ikke hos lege og sjekka at alt kom ut, men jeg var til lege for å få kostatert at det ikke var noe liv der inne.... For man kan jo blø uten å miste. Det de sier som en gylden regel er at hvis det bare kommer friskt blod uten smerter, kan det gå bra. Har du smerter er det mest sannsynlig en abort. Den gangen jeg mistet, gikk det to måneder og så var jeg gravid igjen!

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bra med smerter og ja.... Har en liten en fra før, og da blødde jeg også, men uten smerter. SÅ dette ser jo unektlig litt dårlig ut :-( Men får se hva som skjer, og uansett så blir vel lille storebror før eller siden!

 

Takk for svar!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville gått til legen og hørt om det var mulig med en UL for å se om det evnt. er noen rester der- det er ikke sikkert det er mulig å se såpass tidlig, men viktig med tanke på fremtidige graviditeter at det ikke er noen rester igjen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jg er i samme båt som dg...igår kom mensen (etter at jg hadde tisset) rant en dæsj ned i do...har hatt vondt siden egget festet seg, det har vært mensmurringer (som mensen ska komme hele tiden)....i dag kom no brunaktig klump og ingen blødning...heldigvis!jg har tatt det m ro men er kjempe engstlig, ska ringe lege til mandag...har lest nå mange som skriver at det kan være uheldig og noe sier også at det i de fleste tillfeller går bra..hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei.. Da jeg ikke er helt regelmessig. men tipper kun 4-5 uker...

Jeg får ringe til legen på mandag og høre hva han mener :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...