Gå til innhold

Ringtesten...

♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr at det blir gutt, og hva betyr at det er en jente, og skal den tas over håndledd eller magen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frem og tilbake er gutt og frem og rundt er jente..:)

Og man skal vel helst ta den over magen, også la den henge en stund sånn at den får "peilet" seg inn.

Du kan jo først prøve over UL bildet du har, også over mage etterpå. Se om det viser det samme... Det gjorde det her, og det stemte, jente på oss. Og pendelen gikk i stoooore sikler både over UL bildet og magen..:) Kjempe morro..

Skrevet

heisann :) dette kan jeg hjelpe deg med.. Lærte det av min mormor.. både håndledd og mage går fint.. skal helst være en gullring(din egen.men går bra om det ikke er din også) Når ringen går i sirkel er det jente.. går den vannrett over håndledd er det gutt...loddrett over håndledd(altså den "beveger oppover armen.. da er det slutt. jeg har blitt spådd med dette når jeg var 13 åt. da ble jeg spådd jente,guttt,jente... jeg har jente og gutt nå.. så det blir spennende om hvilket kjønn det blir i Mai:)

Lykke til :))

Skrevet

Pendler noe veldig her, så da er det vel gutt da...kanskje...!?! He-he, blir mer og mer nysgjerrig på kjønn for hver dag... :-) Og det er jo så lite kjønnsnøytrale klær å få kjøpt.

Skrevet

var på ul for ei uke siden men da ville ikka babyen vise hva han/hun var,men jeg syns bekknet så ut som jente og ringen min pendler i sirkler så skal bli artig å se om det stemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...